2012年10月26日 星期五

New glasses @ Dior frame

岩岩去完旅行先至發現完來自己係咁唔適合戴隱形眼鏡,有兩晚差D 除唔到副con 出嚟,但係去d 咁晒的地方我一定要戴隱形眼鏡,因為太曬我一定要戴太陽眼鏡,就係我對眼每日到下午已經爆晒微絲血管,又痛。

有見及此我返到香港即刻去配返副全視線鏡片的眼鏡,雖然我近視唔到好深,但係都唔想塊鏡片咁厚,因為越厚副眼鏡越重,戴起嚟訧好辛苦。

今次副眼鏡超貴,貴到唔想比錢....我平時配都係個架貴,副鏡片平,咁多年最貴個副眼鏡都唔過三千,今次副眼鏡突破四千...好肉痛...如果我可以長時間戴隱形眼鏡,我唔買配全視線鏡片囉!


沒有留言:

張貼留言