2012年10月18日 星期四

九寨溝、黃龍之旅 Day 4

今日的行程真係超級辛苦,今日全程的景點係靠對腳自己行出嚟!我係全完無唸過去旅行要咁辛苦,一直都以為會有車將我地送到去每一個景點,但完來唔係家

今朝早一早就去左一個博物館參館,個博館主要都係以買天珠為主,之前去西藏已經睇過所以唔覺得有特別,參觀完博物館就去雪山梁 (海拔3960米),這個地方應該係我地去到最高海拔的地方,出發之前我地呢班豬仔團都被載到去一個賣氧氣的地方,有專人上車賣氧氣及紅景天給我們,紅景天RMB180,氧氣RMB50,我之前已經去過西藏這個高海拔的地方,而我自己又無高原反應,所以我今次無買到氧氣。咁又慳返RMB50。其實個瓶所謂的氧氣都唔知係咪真係有用,因為我自己試過吸都唔覺得有乜特別。

觀嘗完雪山梁後我地就去食飯,今日好早就食飯啦大概係十一點幾,食完飯就去最後一個景點--黃龍。

今日用餐的地方位於黃龍的景區外,黃龍景區平均海拔3,000米以上,有一位團友未出發已經有高原反應,未能一同出發參觀黃龍。去黃龍可以選擇直接步行上山或者選擇坐纜車直接去到黃龍的後山。導遊Michelle 向我們解釋如果坐纜車上到山頂必須要行畢旅程,就算體力唔夠亦沒有其他的方法可以下山,而步行者可以沿途折返。Michelle建議我們步行會較好,但我們選擇了坐纜車上山,坐纜車費用係RMB80 (自費)。好在選擇了坐纜車,如果唔係無可能堅持下落去,因為有上無落,就算幾攰都要焗住行返落山。今日由12:30pm開始至5:45pm才可以步出黃龍景區,足足行了5個多小時,行到我腳軟,軟到落樓梯都無力!

今日一日之內可以經歷到四季不同的氣候,朝早天氣好好陽光普照,天氣好好,但行到一半天氣開始轉陰,過左無耐就再始落起雨來,再過多一會就落雹,初時只係細細點的冰雹,後來冰雹越來越大粒,又落雨又落雹,天氣越來越凍,行到無力再行的我,已經覺得自己無力再走下去,但係天越來越暗,景區來沒有燈,如果未能及時離開都唔知點算,當唸到天黑仲留起個山上面又無燈就好驚,所以就堅持一定要儘快離開。

於行山其間,見到有小部份人有高原反應而坐在一邊休息,當我地行行下見到有一個女仔呼吸困難,佢唸都無唸就即刻拎左我地樽氧氣出嚟比個個女仔吸,但係個女仔吸完都無乜好轉,同佢同行的友人比返樽氧氣我地之後就扶走左佢。但係我地個位又上無落,都唔知佢點先至可以走!

其實黃龍入面有好多個免費供氣的地方,但就要自費買一支吸管,支管要RMB1。其實於山上都有一些小賣亭及賣小食的地方,山上都有一樽樽的氧氣賣只係RMB20,平一大截,我地又比導遊帶左我地呢班豬仔團買貴左野啦!

真係不得不讚一下領隊Herman的體魄,佢本來同uncle 一齊行上山,行行山uncle自己選擇落山,而我地仲係起五彩池的時候herman 已經行到上嚟同我地會合。我地兩個係最係一組離開黃龍的,herman 仲好擔心我地係咁打電話比我地。

乘車返酒店途中,無意中望向車外的天空,真係好驚歎!見到個天好多星星,我細個好鐘意睇星星家,不過香港光污染好嚴重,所以起香港已經無乜機會睇到星星,有的可能只係零星數落又暗淡的星星,但係我今日可以好清楚咁望到個天有好多好多好光亮的星星,勾起了好多童年的回憶,可惜的是唔可以落車欣嘗這片星星的夜空!

今晚用餐的地點都係起州際內的享用自助餐,不過行到太攰真係無乜胃口食...明天就要離開九寨溝啦!好唔捨得...


車行到去山頂,窗外全部都係雲霧

雪山梁-海拔3960米 (呢度應該係我地個團去到最高的地方)

一餐好難食的午餐

黃龍入場券 RMB200

纜車門票RMB80

乘纜車上到黃龍後山的第一個風景

行左好耐好耐,終於都起好高處的地方遠眺到--黃龍五彩池

呢度就係五彩池啦!

好大粒的雹

終於都行到去黃龍的出口

沒有留言:

張貼留言