2012年10月20日 星期六

九寨溝、黃龍之旅~手信篇

終於都到左旅途的最後一日,今日就要飛返香港,真係好唔捨得,放假真係好舒服可以遠離凡囂,唔須要理會工作上的煩鎖事務,可以日日都關掉手提電話及上網真係好舍意。

本來我地個團係唔包括買以下的D 手信,係我地要求導遊-Michelle 帶我地去買當地一些出名的食物回港,Michelle 帶了我們去她的住處-川主寺鎮的一間超級市場買了一些牦牛肉乾,還有Michelle 介紹的青棵糖 (青棵係西藏的農作物,亦係小麥的一種)。竟然比我起這間超級市場發現到我上年去西藏時好鐘意飲的苦蕎茶,我唔知係唔係我之前飲過的味道,Michelle叫店員沖了一杯給我飲,最後都比我買左一包回來,一包苦蕎茶RMB58,其實當地消費都幾高,我地起川主寺鎮超市都用左大約RMB1,300買手信。

臨走前一日飛返左去成都,因為當日飛機延誤所以無乜時間比我地去買手信,最後都比我地以超平的價錢買了熊貓手信,3隻細熊貓只係RMB10,鎖匙扣6個RMB20,最平就係起成都買的熊貓手信,只可惜唔夠時間如果唔係我會再買多D 熊貓手信返嚟派...


以下就係我倆的戰利品,因為每次買親都時間緊逼,所以唔係買左好多野咋!

沒有留言:

張貼留言