2012年10月26日 星期五

Boots body care

今日行街無意中起萬寧見到Boots 個logo,心唸唔通boots 回歸香港,於是即刻走入去睇下係咪有得買,一日門口見已經見到有兩排貨架放了boots 的產品,於我我就即刻搵我幾年前有鐘意用的lavender hand cream,點知係搵唔到,反而比我買到一個lavender 味的body butter,試上手又真係幾潤,氣味亦都好舒服,現在購買boots 的產品仲買二送一 (送只會係最平的產品),我揀了三件價錢相約的產品,平均都係幾十蚊一件,真係好抵用,因為有買二送一搞到我又想再去回購添


個ba 仲送左一set skin care 試用裝比我,雖然唔係我的 仲送左一set No 7 skin care 試用裝比我,雖然唔係我的膚質,不過都試下好唔好用啦!

沒有留言:

張貼留言