2012年10月16日 星期二

九寨溝、黃龍之旅 Day 2

今日要轉機往九寨溝,跟團去旅行就係咁樣,因為我地呢團係一個好休閒的旅行團,所以唔駛一朝早就起身,今朝早morning call 係8:00,早餐於酒店內享用自助早餐,Holiday Inn 個早餐都幾豐富,今朝早去食早餐發生了一些小插曲,因為導遊唔知係咪寫錯定唔知係咪無將我地個房號比酒店職員,所以我地差少少就無早餐食,最後我地係偷偷地走左入去食咋,真係慘!

食完早餐之後我地就搭車往成都機場再轉機,本來應該係搭10:35的機,但係國內的航班都係慣左delay,因為九寨溝的天氣問題,所以今日班機都又delay,我呆坐左起機場個幾鐘,終於都可以登機啦!

飛左唔夠一個鐘就去到九黃機場,終於都去到我地的目的地,今日無乜特別觀光地點去,食完lunch 之後返酒店休息下又差唔多到食晚飯,晚飯都係內享用自助晚餐。今晚有一個自費節目就係觀賞九寨天堂-夢幻之旅,費用係RMB150。

過完安檢之後所以火機都已經丟掉,完來起機場入面係有一D固定左的火機比人點煙,但係都食得幾辛苦,個火機坐咁矮,要彎低身先至可以點到煙,古語話為"五斗米而折腰",依加就係為"食煙而折腰",好心食得咁辛苦就咪食啦!

話咁快就去到九黃機場

呢度就係九黃機場的出面,今日天氣好好,到我地離開時呢度景觀已經完全唔同晒啦!

有一群牦牛起放牧於些

是日都午餐,餸菜只係一些普通的食物,唔算得上好味,但都OK 啦!

今日入住的酒店-九寨天堂洲際大飯店

酒店內種滿不同的機物,當中亦有已變色的紅色,步入酒店後有如走進一個森林一樣。

酒店房外露台看到的景觀

酒店房內特切的客廳,平時入住的酒店好少會有客廳


以下的照片就係九寨天堂-夢幻之旅的劇照

沒有留言:

張貼留言