2012年10月17日 星期三

九寨溝、黃龍之旅 Day 3

今日的行程就係去最主要的觀光地點-九寨溝,之後藏民家探訪。今日行程都唔算十分辛苦,大概五點幾就可以離開九寨溝。因為現在係去九寨溝旺季,導遊話現在每日會有四萬遊客進溝,為了爭取最好的時間去觀賞,所以今朝早個morning call 時間都比較早,大概係5:45,早餐就係起酒店食自助餐,不過九寨天堂洲際大飯店的自助餐就唔係咁岩食。

大概8點15去到九寨溝的正門,已經見到人山人海,即個九寨溝的正間都被人群包圍住,多人到不得了,真係好難想像點同這班人迫去睇風景。導遊之前已經建議我地包車去遊覽,九寨溝內有包車的服務,如果唔包車可以選擇乘溝內的環保巴士,但於這個旺季點真係好難想像點先至可以迫得到上車。因為我地呢團得19個團友,所以我地可以包部細車,包一部細車要RMB4,800,我地每位團友share每位RMB260。包車真係好方便,司機根據導遊的指示載我地去觀光,當中有些時候要落車行不過都唔算行好多路。就係咁我地可以避開人群去到一些少人去的地方觀賞,之後再返早上較多人去的地方。

遊覽完九寨溝之後,就去另外一個自費節目-探訪藏民,這個環節好似係RMB170,初時仲以為係可以見到一D 好傳統的藏民,但當去到這戶藏民的家後感覺好商業化,好多環節都係好似被逼比錢咁,如果有機會跟團去九寨溝這個節目絕對唔值得比錢去。藏民變得商業化完全無左西藏的特色,不過我地就可以品嚐到西藏的小食,雖然我都去過西藏但係我就未正式食過道地的小食,今次都係第一次食,西藏的食物唔係咁岩我的口味。今次仲可以試埋青稞茶及青稞酒。青稞酒比較特別,係用青稞磨成粉,加入牛油及糖沖入熱水略搞渾後便可以飲用 (只係略搞便可以如果唔係就會變成糊狀),味道幾特別;至於青稞酒就同一午起餐廰飲個D味道好唔同,下午飲個隻味道似蘋果酒,而起藏民家飲到的青稞酒應該係最正宗。

夜晚就去左打邊爐,主要係食菇菌類,真係好多不同的菇菇放晒起張枱度,得好少肉食,岩晒我,打邊爐其間放生了一些小插曲,就係電力短路,搞到有一枱團友無得打邊爐而我地就無事可以繼續食。

今日活動好輕鬆好早就可以返酒店休息。大概九點左右啦,本來係想起酒店做SPA但係明天又要好早起身所以我地最後打消了這個念頭。
人山人海的九寨溝正門

九寨溝門票,入場費係RMB220,個團包埋

鏡海-主要係睇倒影

五花海

五彩池-海拔2995米

珍珠灘-淺漢布滿了坑洞,沿坡而下的激流在坑洞中撞擊,濺起無數水花,在陽光照射下,點點水珠就像珍珠灑落

珍珠灘瀑布

午膳餐廳位於九寨溝內的阿里郎餐廳 (自助餐RMB138/位),有個人出發前話唔會食煙,點知心穩起又忍唔到,於是四圍去搵煙買,可惜搵唔到香港品牌的煙,最後買左包嬌子,包煙好貴........RMB45,後來去返成都見到呢個包只係RMB20,再四團睇下完來每間鋪賣的價錢都唔一樣......海鮮價

諾日朗瀑布

犀牛海

熊貓海

臨走時見到一個好誇張的場面,就係去迫上環保汽車,多人到嚇親,好在我地有包車,如果唔係都唔知點同佢地爭上車

自費節目-探訪藏民家,以上的食物都係藏民的日常小食,凍冰冰咁一D 都唔好食

呢兩款係熱食,個湯係滾湯好稀無乜味,個燒羊肉都係普通

酙茶民個藏民叫叫佳,佢好熱情咁招呼我地,佢都講因為有我地呢班遊客令到佢地生活得到好大的改善,緊係啦每人收咁貴入去,入到去仲要同我地影相,再PRINT 返出嚟比我地每張相收RMB10,入門前影左一張,入屋又影一張,咁就盛惠RMB20 (當然係可以唔買,但係人地Print 晒出嚟又點好意思唔買吖)

右手邊叫九妹,右手邊係大嫂,佢地分別為我們表演唱歌

臨走時九妹好落力推介她的個人專輯,每售RMB30,我為左要同呢個藏民影相又要付出RMB30,其實佢個樣唔似一個傳統的藏民,但係好想有一張藏民的合照30蚊係要付出的...

沒有留言:

張貼留言