2010年1月1日 星期五

Bobbi Brown Long-wear gel eyeliner

我一直都用緊bobbi brown 的gel eyeliner,因為佢真係可以keep 到十個鐘都唔會溶

上次約左舊公司d 同事出嚟食飯

佢地見我條眼線咁實色、效果又好於是問我係咩牌子

我咪答佢係bobbi brown gel eyeliner 但係好貴,香港已經加價加到$185,另外枝掃又要成$200

之後有個舊同事話,起英國買好平咋,一set 連掃都折合港幣都唔駛$200,仲話上次佢出trip 去英國好多同事搭佢買,乜原來個效果咁好o家。

但係我個舊同事話佢已經唔會再有機會出trip 去英國,於是我又有少少失望。但係佢最後話佢公司仲有d 同事會去英國,佢話會叫佢個同事幫我地買咁話。
於事大伙兒都話買,我班舊同事仲話我唔識化妝都可以畫到咁好,咁佢地買左實識用喎

事隔兩個月,再約返呢班舊同事出嚟食飯,估唔到答應幫我地買個個同事買己經買左啦。仲話唔係起英國買,係起卓悅買,佢話仲平過起英國買
到收錢時見到個盒的size 咁其怪ge ,似係得兩個eyeliner 唔連枝掃喎,見咁平我自己就無所謂,因為枝掃我都有兩枝lu

返到屋企拆開影相先至發現原來已經連埋枝迷李掃,都只係$248 ,這個set 包兩個eyeliner (分別係黑色 & 淺啡色) 及一枝迷李eyeliner 掃,真係平到你唔信!
迷李掃個掃個大小與長掃是一樣的

沒有留言:

張貼留言