2010年1月24日 星期日

BB Laboratories


BB Laboratories呢個牌子可能唔係個個人都認識佢

我係好耐之前睇雜誌介紹過,見到佢個價錢

相信呢個牌子係我暫時用過最貴的護膚品

其實見到呢個牌子之後心思思好想買來試下,但係太太太貴啦,所以忍住先

於上年7月份的時候收到渣打銀行的promotion 可以憑邀請咭換一瓶價值$250 (5ml) 的Collagen extract就係咁我就換左一瓶加上自己又忍唔到手買埋少量其他產品試用。礙於實在係太貴,所以我暫時只係買住的5ml裝來試下先,如果唔好用都無咁肉赤嘛!

可惜產品買左返來都放左半年先至可以有機會用,因為我實在有太多護膚品的存貨,又唔想樣樣都開左嚟用,因為開左要好快變壞同埋會有細菌......
今次主要想試這個品牌的皇牌產品Collagen extract  & Placenta Extract,之後再問個BA 拎左兩包Sample感覺上即時抵晒。
呢包sample 真係好好用,一包可以用到兩次,本來塊面好乾,乾到好崩緊但係一搽左佢之後,塊面崩緊的感覺即時無左,仲感覺到臉好似吸滿水咁...
透明質酸原液水 (Hyalurone Extract Water)$980 (150ml) 真係好好用,又唔笠,比起 Atorrege AD+ 美肌補濕液更為好用,保濕度更加持久,雖然價錢太貴但亦值得推介。
透明質酸‧彈力蛋白‧骨膠原原液 (Hyalurone Elastin Collagen Extract) $1,880 (50ml)
只係得小小的5ml 只足夠一星期使用,第一次用的感覺很好,因為保濕度比想像中高。原液的質地介付水狀與gel 狀之間,塗於面上很快被皮膚吸收!雖然它的保濕度很好,但礙於價錢的問題,我唔會再買囉!

胎盤素原液 (Placenta Extract) $1,880 (50ml)
胎盤素蘊含蛋白質、凝血因子、紅血球生成素、多醣體、卵磷脂、維他命、酵素等 各種氨基酸和生長因子。經醫學實驗証明,使用後肌膚的細胞表現顯得更活躍,肌膚免疫機能力亦顯著提升。
胎盤素原液,是水狀的塗上面後會感覺到面部firm左,同埋好易吸收,所以好快又用完。


胎盤素面膜 (Placenta Mask) $200/pcs,面膜付有很多的精華,面膜質地太厚同埋唔貼面,敷完面膜面部即時飽滿,充滿水份,但係精華質地太杰身,雖然敷完塊面好飽滿水潤,但同時塊面好痴笠!

Q10 Extract (Q10輔酶素) $280 (8ml)
Q10輔酶素是人體不可或缺的物質,在人體每個細胞的粒線體內膜上,刺激粒線體,Q10有助細胞抗氧化、消滅自由基的傷害,對減緩細胞老化,修復受損的膠原纖維有顯著效果。

沒有留言:

張貼留言