2010年1月5日 星期二

Bourjois baby nail

話說我有用開bourjois 產品

早排見佢地開左個指甲部有gel nail service,所以買左一個package

佢就唔算好貴,但又唔係平,平均每次$368,只係包20粒閃石/閃粉/簡單畫花
其實gel nail 起香港都已經泛濫,做到要頂爛市咁,唸住baby nail話晒都係bourjois,應該唔會差得去邊,就係咁就出事啦。一共已做了3次的gel 甲只係得一之係合格

第一次整超失望,只可以用完全係垃圾來形容。加上佢d gel 又甩、黏唔實隻指甲,令我扣牛仔褲扣時好易拉扯到,痛鬼死我!呢d 真係叫貼錢買難受。
真係無唸過做gel 甲要受皮肉之苦。我打去baby nail 講返我整完之後個case ,佢地話之前都收到客人投訴幫我整gel 甲個美甲師,所以免費幫我再做一次,見第二次效果都ok,咁咪繼續做埋個course 去囉,但係第三次整,真係徹底的失望。
話說我係29/12/09晚去整,整得求其都算啦,作為一個美甲師,明知客人個gel 甲係透明唔該拆走之前個gel d 底色整得乾淨d。留返少少色起度真係幾礙眼囉!同埋整得又唔夠貼,雖然係透明長左唔覺眼,但我自己日日望住,好難話唔覺眼囉!

第二日有一隻指甲邊己經開始卜,心唸都忍你,我唔等3星期就去換款,但係到了第四日,我真係忍無可忍,十隻指有五隻都卜,我唯有打電話去問,個in-charge 話會幫我跟返,整返好去。

今日去度個in-chareg 竟然同我講,透明底係咁,洗得手多一定會係咁--->我心唸你又點我呀!仲叫我下次做實色,實色就算卜左都唔覺喎。真係講野唔該用下個腦唸唸先啦,實色如果卜左咪仲明顯,反而係透明先至無咁覺呀!其實係個美甲師求其,加上無乜心機,好明顯睇到個甲邊咁好薄,正常整得平均係唔會有呢個情況!ok 啦你唔幫我整返好去我真係唔會再幫襯你地囉!
呢張相係整完第三日影,好明顯食指&中指側邊開始卜
第四日卜ge 情況再嚴重d
對個美甲師來講或者d顏色油得唔勻係藝術啩!?留返之前指甲少許底色就係想個gel 甲多d 色彩,我完全明白囉
以上兩張係今晚返到屋企即刻再影低去留念啦,個in-charge 話洗得手多係咁,唔駛再整返好去喎!完明白啦咁即係整完gel 甲唔好洗手囉!同埋有問題7日內包整返好去係騙局
由29/12/09 到今日只係第6日就已經變成咁樣,真係點敢再買佢地d package 呀!!!

沒有留言:

張貼留言