2010年1月6日 星期三

Bath & Body Works

今日Yuki無端端送左Bath & Body Works 的Shower Cream & Body Cream 比我
初時見個packing 覺得好靚,但見唔到係咩牌子
再細心細下終於都見到啦,係我好鐘意的 Bath & Body Works 勁開心呀
我好鐘意呢個牌子,因為佢d product 真係好香,而佢ge 香味又唔會太假
話說幾年前舊公司亞姐去完美國旅行,送過一樽shower gel 比我
我就對呢個牌子念念不望,因為佢的香味實在太吸引我
我記得我用晒樽shower gel 想起美國訂返離香港
可惜Bath & Body Works 唔ship 嚟香港,所以我都無再唸過會用到佢
多謝晒!
呢個body cream 我用左嚟搽手,滋潤度keep 得約兩個鐘,同埋洗過幾次手,而佢ge 香味仲以keep 到幾個鐘,如果鐘意香味keep 得耐可以買佢個hand craem,但唔好期望會好滋潤囉!

沒有留言:

張貼留言