2010年1月22日 星期五

Pekkle 利是封

估唔到今年pekkle 都有出利是封喎
今日考完試之後搭MTR 咁咪起旺角轉車,但係去到旺角已經22:45
心唸吹水怪都差唔多關門
但又唸咁岩先起旺角咪打電話問佢關門未,好在仲趕得切
去到吹水怪就比左一包利是封我,仲同我講,唔夠貨賣,只可以賣一包比我
今次又扮絕版貨賣晒就無咁喎......仲話sanrio 賣晒,雖然唔知係真定假,但我都無唸住要四圍去搵
自己又無機會派利是一包都夠啦,反正都係收藏
今年包利是封比上年個款靚好多,一包十個都只係$18,未買的fans 就要行快步啦!
買完利是封之後行去小巴站搭小巴,點知比我遇到上次買唔到個個大size 環保袋,係我GE 始終都係要等我帶佢返屋企,其實之前起銅鑼灣d街邊檔見到有得買要$35,明明之前起灣仔都只係$25所以我最後無買到,今日終於都可以用返$25帶佢返屋企lu,可惜只係得粉紅色無黑色款。


同場加映上年個包利是封做對比

之前四圍搵個個大size 環保袋,終於都以$25帶左佢返屋企lu

沒有留言:

張貼留言