2010年1月7日 星期四

MAC 138 point face bursh

一直都想買一枝個掃頭超大的碎粉掃,個人懶嘛唸住個掃頭大d 上碎粉會快d 嘛!

其實一路都留意住sephara 枝大碎粉掃,毛ge 質地又好最重要係唔貴嘛

但係當係見到佢係大陸做就開始有點兒唔想買

今日去左sogo 見部 lift 仲有排都未到咪行入去mac 睇下d 掃

有個BA 行埋嚟問我想睇乜,我咪話想買碎粉掃囉

佢帶左我去睇,然後好好好細聲問我,想買平定貴的掃

我見佢咁問都打個突,然後反問返佢乜你地D 掃好貴o家?咁平又幾平貴又幾貴呀?

佢答我最貴係$450,我即時ge 自然反應就話"超"有幾貴呀!等我仲以為你地d掃要幾千蚊一枝!

個ba 話有d 客覺得$300都貴,所以咪要問清楚喎!

講完價錢就係要問我最介意的一樣野,就係枝掃的產地!我問ba 枝掃會唔會係大陸做。個ba 答我除了x'mas brush set 會係大陸做之外,佢地所有的化妝掃都會係日本或者法國做,只視乎佢地生產品邊個國家d 毛質會較好喎!

本來想買個枝mac 134 但無貨,見個ba 係咁話mac 138 pointed face brush 毛質與#134 係相同,但係#138 會比#134更好,因為#138個掃頭係尖,可以掃到眼角下d 細緻位,我唸左一陣買唔買好,最後都決定左買,因為佢個形狀確實係幾特別!

唯有之後再搵過一枝超大掃頭的碎粉掃啦!

沒有留言:

張貼留言