2010年1月13日 星期三

Employment terminated

今日接近放工時間見到亞姐召見我前面一個同事,見到佢地入左玻璃房
過了5分鐘佢地兩個都出返離,但我見被召見個同事眼紅紅咁
細膽ge 我當然只係遠觀,我唔會問人地咩事,費時人地又再喊
於事我將我所見化為文字msn 話比另一同事知
我初時估佢係收warning 因為佢經常性遲到
而佢就估佢係被炒,我當時仲話新CFO 上任唔係兜人呀?
過左一陣仲見風平浪靜仲以為呢件只係小事
點知我個同事問我8到咩事未,我答佢我無8呀
佢就話我知佢MSN 問左個同事咩事,佢話今日Last day
我個同事知道後好唔開心,而我就無乜特別感覺
但我覺得佢好慘做左都5年比人炒左長期服務金都攞唔到!
同埋我又覺得佢唔抵幫ge 成日公然咁瞓覺,我自己眼瞓都行開下斟下水呌呌
邊可能返工時間瞓,雖然佢瞓到個樣好靚,但係我真係有一次見到亞姐行過望住佢瞓囉,或者呢個先至係今次兜人的真正原因啩!
到放工時間呢個即炒訊息差唔多成個department都已經知道個個都細細聲討論
我自己成日都遲到睇怕下次好大機會係炒我囉!

沒有留言:

張貼留言