2009年12月27日 星期日

Dell Sudio 15 Laptop

今年收到一份好貴的聖誕禮物,就係Dell Studio 15 Laptop
我依家一直用緊部電腦都應該用左7年啦,加上越來越多書,真係無位再容納佢
真係好想換一部慳位d 的電腦
唸來唸去,近幾年出的電腦已經越來越細部,而我自己偏向想用notebook
呢部notebook 已經裝左高清電視咭,我拎左返屋企之後就當佢係一個新玩具咁玩
因為我屋企附近已經有高清發射站
所以我好努力咁研究點樣先至可以睇到高清電視
但係可能我用無線,總係connet 唔到,遲d 得閒點會再試下用固網天線來玩玩先
仲有係用Windows® 7 Home Premium 版、個keyboard 係可以著燈好靚o家
但係,如果要我一次拎幾千蚊出嚟買,我就寧願唔換lu...

沒有留言:

張貼留言