2014年2月2日 星期日

Pekkle 壓縮手巾

今日係年初三,無乜特別野做,行完山見咁早自己去行下街,完來農曆新年期間真係有好多鋪都開門。
無無聊聊咁行左入去trendyland 又比我發現左pekkle 的產品,初時仲等我以為係大發現,後來個售貨員話呢件產品係舊年的產品,見佢都係$22一條,我唔理得咁多都係買返兩條先至算。

2 則留言:

  1. 都好耐冇留言喇,最近點呀?祝你馬年一切順利、如意!

    最近工作比以前忙咗,再加上覺得依家嘅 blog 好似冇以前 Yahoo blog 咁好用,無論留言定係寫,都仲係未習慣... 所以依家無論係睇人地嘅 blog 定係寫自己嘅 blog 都少咗好多 lu... 當然,Pekkle 冇乜再出新產品,亦都係令我寫少咗 blog 嘅主要原因啦...

    Pekkle 呢條壓縮毛巾,我舊年六月已經賣咗嫁喇... 可能你當時冇為意到喇~~ =)
    http://www.pekkle.hk/2013/06/pekkle_2.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思呀,我唔係好習慣用呢個blog,好多時有人留左這我幾個月之後先至發現:p

      祝你起馬年身體健康,萬事如意!!

      我個blog 都開始減產,一來唔係好慣用呢個blog,二來pekkle 產品真係越來越少,所以都已經唔想寫,我個yahoo blog一篇都無搬過,好在我之前自己抄左大部份 blog 過嚟如果唔係我咁多年的心血就咁就無左啦.....

      係喎唔怪多知我去trendyland 買時個sales 係咁話呢條手巾仔係舊產品,仲介紹左兩個新產品比我,不過又係之前出個d 點案的地氈及匙扣,只係個圖案的方向調轉左又叫新產品,真係呢....你都去trendyland 睇下呢兩件所謂的新產品啦!

      刪除