2014年2月25日 星期二

Turkey ~ Day 4

開心的時間真係俏俏地過去,今日已經去到行程的第四日,今日去的景點多左少少。
首站係以弗所古城 (Ephesus) 位於土耳其西南部,距愛琴海不遠處的古薩達斯Kusadasi 的以弗所古城 (又稱艾菲索斯古城) ~ 原本是海琴海的一處港口,東羅馬帝國時規模最為龐大,圖書館、大小劇院、市集、寺廟、錢莊、醫院、運動場、澡堂、衛生間和妓院也一應俱全。可見當時的城市規劃並不簡單。

塞爾瑟斯圖書館 Library of Celsus可說是以弗所古城的地標。館內四尊女神雕像,分別代表善良Goodness/Arete、思想 Thought/Ennoia、知識 Nowlege/Episteme、智慧Wisdomw/Sophia。可惜被反偶像崇拜等因素破壞。也曾歷地震的圖書館,雖只剩下正門依然挺立。經過了圖書館,走到大街的盡頭,就是現存在土耳其最大規模的古羅馬劇院,依山而建的大劇院 The Great Theater,建於公元前三世紀,超過一百八十度的扇形舞台,雖然當時沒有電子擴音設備,從設計上也能滿足在座最多二萬四千位觀眾。當時羅馬帝國皇帝舉辨會議、年度音樂會和其他節慶。

耶穌被釘十字架前,託付約翰The Gospel of John照顧聖母瑪利亞Mary (mother of Jesus),並在以弗所城東邊六公里處的山上隱居,這小石屋在18911018日,被法國教士Abbé Julien Gouyet發現,及相信聖母瑪利亞在此終老,小石屋最後被梵蒂岡認定為母瑪利亞之家House of the Virgin Mary,約翰更在此完成『約翰福音』。





搭車途中經過埋皮革店 (leather shop),所以我地又順度去參觀,呢間皮革店有catwalk 睇,我今次有幸被邀請上台做model 表演,個感覺得係好開心。本來睇中左一件皮褸,雖然d 皮係好靚,但實在係太貴,加上起香港又唔係咁多時間可以著到,所以最後我都無買到,等我再唸下先有機會先至買啦!  



棉花堡 (Pamukkale) ~ 遠看是一個白色的山丘,近看是棉花般的石層。由於溫泉水不斷從地下湧出,夾雜著的礦物質殘留在表面形成岩石層,石灰岩表面鋪滿了堅硬無比的天然石紋,幾經溫泉水沖洗也不被磨掉。也因為泉水中的石灰物質比較多,使岩石層變成白色如棉花般。世界的自然奇觀有很多,但容許你親身踏進去的卻很少。

因為土耳其的食物唔係咁岩我食,所以今晚我地一班團友約左出去食羊架,可惜行左半個鐘都搵唔到downtown,最後唯又都係返酒店休息!我地成班團友決定第二日投訴ben因為佢唔等埋我地一齊出去,不過又唔怪得佢個段時間係佢自己的私人時間。

以弗所古城 (Ephesus)

引水道
Nike 勝利女神像
古代的棋盤
洗手間
塞爾瑟斯圖書館Library of Celsus
大劇院
妓院
棉花堡
土耳其雪糕

沒有留言:

張貼留言