2014年2月27日 星期四

Turkey ~ Day 6

起我部相部到我唔係好察覺自己有仙境煙窗的相片,但我記得行程中係去過呢個地方,好石容易終於都比我搵到幾張相片係仙境煙窗,回想返完來係我地要趕住去坐Safari,所以匆匆咁停留左十幾分鐘就離開了,所以對呢個地方有少少模糊。

加上起呢度影相時,Ben 為左幫我影相時唔小心扭親,真係令我覺得超唔好意思,好佩服佢的專業,令整個行程順利完成!

仙境煙窗 (Fairy Chimney) ~由於火山爆發,整片大地被熔岩或火山灰覆蓋,經過長期的風化侵蝕,形成了現有的地形。這衰有火山岩砌成的幾百座像金字塔船尖岩與無數懸崖、深谷。

下午三點坐Safari出發往奇石林深入觀賞獨特的景區。
仙境煙窗

Ben 介紹的 Hot ice-cream (加上肉桂粉 5TL) 味道似煉奶,但偏甜
經過三次的火山爆發,山丘出現不同的顏色
4 Wheel Jeep Safari~奇石林
三姊妹石

沒有留言:

張貼留言