2014年2月27日 星期四

Turkey ~ Day 6

人生的第一次坐熱氣球 (Balloon),本來出發前係決定左唔玩,因為安全起見,但係咁難得去到土耳其,唔坐又好似浪費左個旅行,好在出發前珍珍比左信心我,佢叫我為坐熱氣球而祈禱,如果心裏有平安就咁坐啦。

到Ben 要收錢時我都仲係有少少疑惑,所以未有即時報名,當我祈完禱再醒起要報名時已經過左deadline,本來都唸住算唔玩,但係第二日再問返Ben仲可唔可以報名,佢話收左錢先,如果報唔到名,就退返比我,感恩最後我都係可以坐balloon~~~

原本以為可以坐起balloon 度睇埋日出,不過今日雲層好厚,到我地升空後只可以見到已經升起的太陽,但感覺依然係興奮!


太陽下的光曙
奇石林的自然景色
準備降落,熱氣球車隊於降落位置作出準備
工作人員追住我地個熱氣球為的只係拉停個熱氣球
熱氣球降落後,氣球內的空氣放走
開香檳興祝今次的旅程

沒有留言:

張貼留言