2014年2月22日 星期六

Turkey ~ Day 1

因為要清假,所以再度安排左今年第二次的旅行!個人喜歡放假能夠得到真正的休息。因此,必須要遠離香港這片甚麼都忙一餐的地方,當然科技發達依然都可以上網聯絡,但係我自己會斷絕與外界接觸這樣才可以令到我得到真真正正的休息!

每個人追求的生活都唔同,如果自己能夠應付得到,我係讚成及時行樂!

今次去的地方非我計劃之內,本來應該係8/2/14出發去哈爾濱,但最後唔成團,而假期亦都因為朋友要想轉團而更改,可惜最後被放飛機,無可奈何下又唔想再將個假期改來改去,而咁岩比我搵到呢間旅行社係保證成團,最後唯有自己一個人出發,雖然我對土耳其完全無印象,不過跟團唯一一個好處係乜都有人幫我安排好晒唔駛唸!!咁就真真正正可以享受到一個悠閒的假期。

沒有留言:

張貼留言