2014年1月31日 星期五

新春團拜@2014

今日係農曆年初一,祝大家馬年行大運,身體健康,龍馬精神,心想事成,萬事如意,財源滾滾,日日開心,事事順利,不勞而獲!
今年都係回鄉過年,今時今日的農曆新年一點點的節日氣氛都感受唔到。大部分的店舖都係年終無休,農曆新年就好像是一個長假期咁。兒時回鄉的放煙花、燒炮丈仍然歷歷在目充滿節日氣氛,可惜的是時代的發展將好多節日的氣氛都改變。因為安全的理由放煙花已經被禁,興幸於香港每年農曆年初二都會有大型的放煙花活動……
今年新春晚飯都係出街食,共訂了四圍,每圍都有十二個餸,菜單已經一早寫好,去到坐低無耐就有得食,晚宴上仲有一瓶美酒,咁大個人都係第一次飲xo,xo酒味好醇容易入口,真係好飲,下次去旅行等我起duty fee 買返一瓶看門口先。

2 則留言:

  1. 公司團年飯?好豐富呀,真係羨慕你喺呢 d 福利好、人工高嘅大公司工作~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,係大年初一同親戚食飯。
      其實大公司一d 都唔好作,日日都攻心計,只可以講話福利好少少,但係天外有天,其實真係好多公司福利好....
      人工高呢點我唔覺囉,我日日都要ot 到好夜,早幾個星期先至比朋友寸我話我人工仲低過最低工資....

      刪除