2014年2月11日 星期二

Rachel K CC cream complete anti-age care SPF 35PA++

近呢一年cc cream 興起,而我自己本身係鐘情於粉底,所以一直都無唸過買嚟試!

偶然的機會我就買了Rachel K CC cream,咪又係一個字貪平的緣固!

Rachel K呢個品牌係星加坡的品牌,但係產品於韓國生產,所以好配合到近呢幾年的韓風效應。

見Rachel K CC cream complete anti-age care SPF 35PA++係新產品,上網search 又見到好多人好評,於是就唸都無唸買左。

年紀開始大對 anti-age care 呢個名,個腦就控制唔到自己,抗皺真係不容忽視。產品現在既可以調色亦有護膚的功效真係一個產品超多用途。

我自己皮膚本身又唔係好白,但又稱唔上黑,所以我就揀左'light"呢個色,無得試色的後果當然係唔岩色,而我都不例外,個cc cream 試上面太白啦,唔鐘意......防晒度有SPF 35PA++。

cc cream 個質地比較液體狀,但係申展度低,唔係十分好推。cc cream 本身係用嚟改善膚色,所以0遮瑕度,個色咁白點改善膚色呢?唔會好笠,搽完之後上一層碎粉都可以keep 到大半日,之後當然係會甩啦;不過cc cream 又唔係粉底不能要求太多。保濕度唔算太好,要搽個勁保濕精華打底至得。


沒有留言:

張貼留言