2013年6月2日 星期日

DIY~聖經硬書皮

幾年前我第一次返教會的時候,有一位姊妹送了一本紅色仿皮聖經給我,當時仲未有好流行用電子版聖經,所以頭個一兩年我都係用呢本聖經領受神的話語!

日子耐了,我本聖經個外殼開始龜裂,書皮上的仿皮就開始慢慢的剝落,每當我一打開聖經的拉鏈個D紅色的物體就會整到我張書枱好污JO,漸漸地我就開始唔想再打開本聖經!

因為無左本聖經用,我以呢幾年我習慣左用電子版聖經,一來方便,二來任何時間任何地點都可以隨手用到真係好方便!但自知電子版聖經不及實體版適合我,因為我鐘意一路睇一路寫低D remarks,用電子版我唔會成日打開個apps 咁睇聖經,相反有實體版我每日都會隨心打開聖經睇一至二章!如事者都放底了查經呢樣野....

直至上星期有一位姊妹講見證時分享一段經文係路加福音,就係因為用電子版我禁唔切段經文嚟睇,所以我返到屋企第一間時就唸起拎本聖經出嚟應該可以易d 搵到段經文,唔拎佢出嚟由自可,一拎佢出嚟就把幾火,個d 一粒粒的紅色野,整到成枱都係,當我搵到個段經文睇完之後我想將本聖經丟左去,因為我自己係一個完美主義者,我真係接受吾到本聖經個殼變成咁,仲要每次拎佢出嚟都整到張枱好污jo....我已經決定左丟左呢本聖經買過本真皮外殼的聖經 (心唸真皮應該唔會有呢個問題),之後就上網睇下邊度有我想要個d 聖經,點知我係搵極都搵唔到。憑血氣我決定丟左本聖經先至算!

當我拎住本聖經準備推開個垃圾筒丟佢落去的時候,個心有點兒不安,我係唔可以丟左神給我的話語.....呢本聖經陪伴住我好幾年,當中有好多的經文同註釋我寫左起聖經入面,實在係唔捨得丟左去....

如是者我又將佢放返起書架上,但係望住佢又唔順眼,來來回回我重覆左丟呢個動作都好幾次!丟左去又唔係,突然間收到一個神比我的message,本聖經本身無爛,只係個殼點解唔換左個殼去就算呢?心唸點換呀?自問art 方面並沒有半點的天份,當時心唸好啦搣爛左佢仲唔係一個好好的籍口丟左去...

神提示我幾年前公司annual dinner 送左一個上海灘~leather passport holder,於是我又搵返佢出嚟,度下個size 又好fit 喎,加上佢又係紅色同我原來本聖經係同一個顏色!

起我拆佢出嚟的時候,我好小心咁整,點知真係搣爛左,個心一笑!一個好好的藉口,爛了唔完美可以丟左去啦。當時我決定成本聖經拆散左去先再算,好容易就將成本聖經同個外殼分開了。將本聖經套左落去個Passport holder 個size 真係好fit,當時覺得主的安排真係好細心,亦好感恩!

因為搣爛左少少,本聖經的盛托力又唔係好夠,加上完美主義的關係,個心總係覺得有點兒缺乏....現在本聖經又唔值得丟左去,奇妙的事程又發生,神又再次比message 我,叫我用一d 厚咭子做一個厚書皮比返本聖經,於是我就打我d 舊雜誌主意!一拎本雜誌出嚟就已經搵到一d 有用的材料,我見到我公司呢個廣告真係好啱用!粉藍色的底色加上佢個品牌名可以比我摺到佢起個書脊上,實在係太感動啦!

二話不說開始度位製作,因為咭子只係得一張,整時其實係唸錯左,我度位時預漏左包邊的位,到將張咭子cut 到所餘無幾時,神又提醒我,你咁整就做唔到一個好的效果,但係張咭紙都cut 到無幾多剩,但係我又感恩起我想再cut 多一下時候神已經提醒了我,我再移一移位,上下包邊個位岩岩我上下各有5-6mm,呢5-6mm 真係預得好好,再少d d 都未必做到我想要個效果,因為預個位實在係太少少,真係有d 難整!!!整的途中想放棄,想搵過另外一張咭紙,搵晒所有的雜誌出嚟都再搵唔到我一張好似現在呢張淨色咁,所以又再試下整,最後終於都大功告成啦!

換上一個粉藍色的外殼真係煥然一新,就算唔用原先個個passport holder套住本聖經都係咁靚,整好之後我又再次可以每日都查經,感覺同神的距離又拉近了,感謝主奇妙作為!少少的經歷令我有無限的令受。每一件物件都係神早已預備,遠至兩年幾前,已經一一為今天準備好!!!

在人是不能、在  神卻不然,因為  神凡事都能。 (路10:27)
原來本聖經已經變成咁
經包裝後已經煥然一新 
呢個leather passport holder 將會成為我本聖經的外殼
passport holder 內頁

套埋本聖經入去,個位係岩岩好...

沒有留言:

張貼留言