2013年6月26日 星期三

桂林之旅~Day 5

今日已經係行程的最後一日,亦都係時候要收拾心情準備回港為勞碌的工作而準備!

今日的行程係最簡單只係去睇乾隆天坑及最後一個購物景點~寶樹堂!

去乾隆天坑的途中會經過月亮山,就係之前所講傳說伏波將軍拉弓射箭首先穿象鼻山再穿穿山,最後射穿月亮山,因為只係乘車經過,所以影唔到相。

講起月亮山,最為人所知的是有一位"月亮媽媽",月亮媽媽無師自通學會了十一國的語言,她透過聽游客的溝通,耳濡目染下就學懂了簡單的溝通,月亮媽媽熱愛家鄉她學懂了不同的外語向游客介紹自己的家鄉!現時導游必須要有大學的學歷,而月亮媽媽只有小學的程度,因她熱愛家鄉之情,國家特別發了一個導遊牌給月亮媽媽!

話咁快就到下一站乾隆天坑,一落車見到最吸引的就係早排起香港停留了一個月的Rubber duck,雖然呢隻鴨細隻好多,但係真係好得意於這個山清水秀的地方,可以有一隻咁大的黃大鴨出現,真係好靚,個度擬似係一個人造泳灘,如果有時間可以攤起將沙灘椅度享受一下這裏的風景就更加好。

睇完黃大鴨就要去乾隆天坑,乾隆天坑路程很短,但係好多樓梯,去程時係落,但係回程就超辛苦,因為要上好多好多級樓梯,所以去大陸真係要年輕時去,因為多山路行,年輕時體力仲夠可以睇晒所有的地方,老左我都相信我自己係行唔郁!

世界最著名的五大長壽之鄉其中一個位於廣西的巴馬。永福亦都係長壽之鄉,永福有幾個因素會有利於長壽包括空氣、食物及生活地理位置。永福有好多坑洞,而坑洞有高濃度的負離子,負離子能有效地清除人體內的氧自由基,又能使人體的體液處在弱鹼狀態,調節人的情緒處於最佳狀態,使人體免遭慢性疾病特別是危惡疾病的襲擊。

至於食物方面令到永福成為長壽之鄉,他們叫"三叫",有老鼠 (去風濕)、黑螞蟻 (對精神恢復比較好及癌症恢復、大病恢復期、增强抵抗力都莫大的幫助,近來日本人不問價收購黑螞蟻令黑螞蟻的價格不斷提高)、羅漢果。

今日的午餐比較特別係用茶葉入饌,餐廳都比較特別,有半間餐廳係放滿不同語言的書藉,因為店主喜歡閱讀而店內的書藉係歡迎食客閱讀,今餐又要搶餸食,每枱只係上左十件西瓜,而我地個枱只係得九個人,而我係一件都分唔到,又係要多得個對國內小情侶,不過算啦食唔到都未係可惜....

餐廳出面及七星公園,雖然行程唔包去呢個景點,不過導遊話唔係咁值得入去!

桂林山水甲天下、陽朔山水甲桂林、興平山水甲陽朔,人民幣20元背面的圖案就係取自於桂林興坪縣的漓江。

到臨走時領隊及導遊都要分別收取服務費,因為跟團通常都會比Tip,而我真係覺得wing 成個團跟得好好而且亦每位團友都照顧到所以我自己額外再比左RMB100 tip,點知佢話我比得太多唔可以收,咁我唯有拎晒我d散紙出嚟比佢,Wing 話會將各位團友額外打賞的錢儲起,將來返家鄉時會買糖果及家鄉的小朋友,並告訴他們只要佢地做得好係會有奬勵,Wing個唸法對教導小朋友係好有幫助。其實5日我自己覺得比RMB100 都好少,因為人民幣匯率太高如果唔係我會再比多D,點知佢話多添....


 


以桂林興玶縣風景的人民幣20元

沒有留言:

張貼留言