2013年6月22日 星期六

桂林之旅~Day 1

因為意外地有三日free的假期,由於之前好忙無時間安排點樣放左去,而呢幾日free 的假期唔起六月前放左去就會取消,於是臨急臨忙咁唸住去個3日的短線旅行,原定係去丹霞山,但係睇左幾間旅行社出發日期都就唔到我呢3日假期,我又唔想另外再放多一日annual leave,揀無可揀之下我就選擇了永安旅遊的桂林5天團,其實我自己真係好想去龍脊梯田,但為左唔想額外請多一日假期,所以我放棄了去龍脊梯田,當我比晒錢報團之後個人有少少失落,因為我自己真係好想睇下中國偉大的梯田,不過唔緊要啦,因為梯田係9月份睇先至係最靚,唯有等下一次啦!

今次報團其實我自己係完全無做過research,只係唸住時間啱就出發,點知去到先至知,導遊~Wing話今日接團好順利,佢話呢個季節接10團有8團係要等到半夜,後來佢再講現在係桂林的瀑雨季,桂林會經常水浸 (桂林瀑雨季為每年的5-9月),一聽到心裏一沉,再聽埋Wing 講話五月尾個團因為瀑雨關係成團有兩日要留起酒店渡過...心想又揀錯地方難道又要留起酒店渡過?好感恩我今次個旅程頭個四日都是天氣放晴,就連Wing 都話桂林於這個季節好少會出現藍天白雲!

桂林出名係一江兩洞三座山,其中一江指漓江、兩洞指蘆笛岩、七星岩、三山指獨秀峰、伏波山、疊彩山具有代表性。

桂林為於廣西,而廣西最大的四個小數民族分別為苗族、侗族、瑤族及壯族。

坐飛機去桂林的機程只係1小時6分鐘,但就要早幾個鐘去到機場等、等、等,真係好無謂,如果有高鐵我會選擇坐高鐵,起碼可以節省返D時間。

今日第一個去的景點就係去食晚餐的餐廳外邊,是日晚餐地點為木龍湖景區內,木龍湖外的山水風景真係好靚,餐廳係古宋城,外邊有木龍橋及木龍塔,因為Wing 話木龍湖夜景會更加靚,所以日景我只係影左幾幅相,其實日景與夜景各有美態,可以的話可以多影幾幅日景作對比!

講返今日的晚餐,雖然餸菜方面係比較少,我地一枱有9個人都唔係夠食,亦都係因為呢團係平團的關係,所以亦都唔能夠要求咁多!

今晚入住的酒店雖然都係5星,但係間酒店都有少少殘舊,免費Wi-fi只設於酒店大堂上網有點唔方便,酒店房間都乾淨整齊,但就有一段小插曲,因為我沖完涼之後成個浴室都水浸,我初時以為係去水有問題,既然係跟團呢D 野緊係留返比領隊做,點知打比佢,佢又晦晦氣氣咁答我,咁我幫你打去服務台叫人上嚟整,過左好耐個領隊先至嚟到我間房問我OK 未,雖然呢團係平團但係應有的服務都應該要有!
木龍湖的日間景色

木龍塔

木龍湖夜間景色
夜間木龍塔
是夜入住的酒店~桂林大正溫泉酒店
是日於木龍湖景區內享用的晚宴,其實係仲有一碟炒菜、甜品及生果,我見無乜特別所以無影到,平均每日都係有8碟餸
\
魚生~係用個湯來泡熟佢飲用

沒有留言:

張貼留言