2013年6月25日 星期二

桂林之旅~Day 4

今日遊覽的景點係遇龍河山歌對唱及鸕鷀捉魚、銀子岩、蝴蝶泉及陽朔西街酒吧!

第一次坐竹划遊河,感覺有點像回到古代,乘坐著竹划聽著山歌對唱感覺好特別,雖然已經沒有太濃厚的小數民族特色,而且更覺商業化!今次仲可以睇到鸕鷀捉魚,鸕鷀的嗅覺好靈敏,因為中國過度的發展令到好多地方都出現嚴重的工業污染,好多河流都已經污染了,所以鸕鷀已經唔再捉魚,但於桂林這個旅遊勝地,因為環保工作做得相對地較好,所以仍可以睇到鸕鷀捉魚,鸕鷀係幫漁民捉魚,捉到的魚係會比返漁民,只要河水仍然清澈鸕鷀會潛入水裏捉魚!

之後就去銀子岩,桂林現時最著名的溶洞就是銀子岩,洞內堆積在地面的岩柱稱為石筍,自頂端垂下的岩柱稱為鐘乳石,有時石筍、鐘乳石會連接成完成的石柱。此外,碳酸鹽凝結成1公分的岩柱需要100年的時間,因此桂林、陽朔等的溶洞都是經過數千萬年的時光塑造而成的,堪稱是大自然巧奪天工的傑作。

桂林第一個開發的岩洞係七星岩,因時代的催殘,七星岩已經變得暗淡無光,再無欣賞的價值,因為岩洞經過度的二氧化碳的傷害,岩石上的閃閃令而經全部消失,而且已經變為黑色,岩石全部氧化後已經變為黑色,所以現時七星岩已經退休...

於銀子岩入面最岩的岩石係瑤池仙景,於洞內可以見到河水的倒影,河水深不見底,實在美得如仙景般。其次係孔雀迎賓,經係激光的照射,照射出美容的孔雀形態!

銀子岩屬層樓式溶洞,貫穿十二座山峰、十七層樓高,包括下洞、大廳、上洞三大部分,彙集了不同地質年代發育生長的各種類型的鐘乳石。這裡特色景點數十個,以音樂石屏、廣寒深宮、雪山飛瀑為“三絕”,和佛祖論經、獨柱擎天、混元珍珠傘為“三寶”等的景點為代表。洞內鐘乳石高達數十米,晶瑩剔透。含有石英石、方解石微粒的鐘乳石在燈光的照射下折射出銀子般的光芒,故稱為“銀子岩”,被譽為“世界溶洞奇觀”。

參觀完銀子岩又係午餐的時候,今餐的餸仲少非常唔夠食,平價團就係咁,不能要求太多。

食完午餐返酒店休息左兩個鐘先至再去下一個景點陽朔西街,今日係去左一間西式餐廳飲下午茶,旅行社真係安排得唔好成地成團人有36人,但係佢無好好安排,因為cafe太細間,加上有些客人未走,所以我地去到無位坐,天氣又熱安排實在不善...

行完西街我地就去食晚飯,因為國內的團友離團,所以今晚的餸菜係夠太家食的!食完晚飯返酒店,我自己行左去酒店出面的小敗檔買左兩個芒果返房食,完來國內的芒果果肉會較實加上又甜好好味,兩個都只係RMB3!


鸕鷀捉魚

山歌對唱

對唱完之後的小繡球禮品

銀子岩

銀子岩入面最靚係呢個地方~瑤池仙景

獨柱擎天

是日午餐的地點~荔浦芋頭宴

蝴蝶泉

因洞內有一件蝴蠂形狀的岩石,因而最名為蝴蝶泉

陽朔西街

咖啡太酸

桂花茶,所有桂花的茶渣都一拼奉上

曲奇味道唔係咁好味

酒店外的小敗

今日買到的兩個芒果,非常之甜,而且果肉較實同起香港買到的質感上有點不同

沒有留言:

張貼留言