2013年6月15日 星期六

Contract Lenses

終於都用晒我D 隱形眼鏡,唸左好耐都唔知去邊間配好,因為覺得茂昌&眼鏡88個驗眼結果唔係咁理想,因為我都係配住兩盒試下先,所以去邊度配個價錢都係一樣,$300/盒,最後我揀左去lencraf配,真係估唔到個試光師都驗得幾好,驗完眼個試光師話我右眼散光要再加多25度,當時個心唸有無驗錯家,我散光又加深,個心又有點兒唔想加多25度,不過最後都係揀左加多25度。

今日終於都用左盒新配度數CON,真係好開心睇野睇得勁清楚,之前配過個幾間眼鏡鋪真係要行埋一面,次次配完個度數都係唔岩,睇野又睇得唔清楚....

今次個選擇係岩的,有一盒岩度數的CON 用真係睇野都睇得舒服D!

沒有留言:

張貼留言