2013年6月28日 星期五

桂林之旅~手信篇

去到行程最後一日,導遊~Wing帶我們去到國內一間比較有名的連鎖超市購物,呢個並唔係我地行程入面的景點,只係我地須要買手信,所以Wing 就帶我地去!

起超市可以買到的手信以食物為主,桂林最出名的手信-桂林三寶,桂林三寶是指桂林傳統土特產包括桂林豆腐乳、桂林三花酒、桂林辣椒醬,桂林三寶是遊客必帶回家的拌手禮。

經Wing介紹桂林三寶我只係買了兩寶,因為Wing 話三花酒係烈酒唔係咁識合香港人飲用,所以我無買到,至於腐乳方面Wing 介紹左我地買"花橋牌",花橋牌壓史悠久所以品質有保證,另外Wing 亦介紹了"四方井"的腐乳,四方井的腐乳係比較辣!

桂林的土特產除了桂林三寶之外,仲有羅漢果,羅漢果亦稱為東方神果,羅漢果功效多元化包括潤肺、增加免疫能力、提神生津等.......羅漢果以位於桂林永福縣 (永福縣是羅漢果之鄉) 出產的為佳,因為永福縣温差變化和灕江霧氣極適合羅漢果生長,如果揀羅漢果,只要用力搖晃而沒有聲音就為知靚,另外烘焙過程亦都會影響到羅漢果的味道,因為要時間的配合才可以令羅漢果烘焙時唔會烘燶而出現苦味,烘乾越耐越甜,而挑選時以羅漢果體積越大越好。一份羅漢果相等於三百份白糖,於桂林市面上買到的桂林甜 (代替白糖煮食用) 亦係用羅漢果的果甜提煉!

王老吉潤喉糖係見到團友YY勁掃,細問之下佢話因為香港無得買,而呢款喉糖佢話佢每日都須要食,雖然唔知岩唔岩我,但係見佢只係RMB5,我都買了三盒,如果有用下次我返大陸必定會入貨!

因為桂花係桂林的市花,所以我今次買的食物都係以桂花為主....

至於工藝品方面,第一眼係比細細的桂花香水吸引住,個瓶子好靚,真係忍唔住手,買左好多個,少少的瓶子入面裝滿了桂花香水,雖然唔係D 咩貴重手信,但都係我精心挑選的!

買晒所有工藝品的手信後先至發現手信的數量唔係好夠,所以再買多了兩款繡球手織掛飾!

其實所有的工藝品我都好鐘意,真係有少少唔捨得送出去,不過唔信出去我要咁多嚟做乜?

每次去旅行我都有一個其慣就係買一份於當地有袋表性的小禮物比自己,今次我買左一枝狀員筆,就算起街上都無見過翻版,真係抵晒!

















狀員筆

桂花香水
經過長時間的講價,把扇的售價由RMB20減到RMB10

沒有留言:

張貼留言