2013年6月23日 星期日

桂林之旅~Day 2

桂林山水甲天下,陽朔山水甲桂林,興坪山水甲陽朔!

桂林名字的由來,因為桂林種植了很多桂花樹,街道了沿途見到的植物有90%都係桂花樹,桂林桂林桂花成林,因而最名為桂林。

今日係正式開始遊覽桂林的山水,行程的第一站係乘船遊覽漓江,漓江係珠江的支流,全長437公里。

桂林四圍都係山,而所有山都係石灰岩地形,當雨水或地下水與地面碳酸鹽類岩石接觸時,就會有少量碳酸鹽溶於水中,經過長時間溶解侵蝕,形成以地表岩層千溝萬壑的地貌特微。於桂林每座山都有溶洞 (又稱鐘乳石洞)。

欣賞桂林的山要以"三分顏色、七分想象"來欣賞,所以睇風景時都要多靠自己的想像,才可以領會到自己所見到的風貌。

桂林的風景真係好靚,等船開了後我就走了上船的上層影相及睇風景!船開得並唔快,沿途可以慢慢欣賞桂林的風景,今日天氣真係好熱全日沒有下雨,而且天朗氣清,藍天白雲,實為一個影相的好時候!

桂林的象徵係象鼻山,於不同的角度可以睇到唔同的風貌,由遠處開始睇到像老鼠,再近少少會見到象鼻,再移往另外一個角度會睇到刺蝟!

象鼻山係有一個傳說~光式帝派伏波將軍 (馬援) 出征交趾,傳說伏波將軍站在伏波山上拉弓射箭,一箭象鼻山、再穿穿山,最後穿過月亮山!而我地今次個行程係沒有參觀伏波山公園。

乘船遊覽完漓江,下一站就係去到一個購物景點,因為呢個係廉價團所以行程入面都有好多購物景點。第一站購物景點係"茗坊茶藝館",入到去有茶飲,佢D茶味道都幾好本來想買田七花茶回家用來煲湯,不過價錢太貴最後我放棄了,茶葉每款RMB200一盒,實在係太貴,介紹完茶葉之後就介紹了一些糕點,全部都有得試食,我當然係齋食啦,因為佢個優惠價係5盒RMB150,自問對佢地的食品又不大興趣,而且食物並沒有獨立包裝所以一盒都唔會買,呢個茶坊hard sell 手法無得頂,搵個職員企起我地前面好耐,係咁叫我地買買買,不過我地都係堅持,最後佢都係黑面走去隔離枱,因為佢都知呢招對付唔到我地!

參觀完購物景點,要買的團友都已經買完,跟住就可以享用午膳,是日午餐係食桂林最出名的桂林米粉,老老實實呢餐所謂的特色米粉宴,味道普通。席上永安安排送贈左件石條給我們,當時有職員推銷我們用個件石條做一個圖章,今時今日仲邊度有得用圖章,所以我無整,而條石條就可以用來做紙鎮。

食飽後一上車Wing 就準備了一堆台詞去收取我們加遊的自費節目,因為市場競爭大,所以團費已經平到無可再平,為了競爭所以好多廉價的旅行團都會收自費的加遊節目,Wing 已經考慮到各位團友的負擔,本來加遊的節目要RMB600,Wing幫大家揀選了最值得去的地方出來,包括遇龍河山歌對唱、銀子岩、世外桃源、靖江王府呢幾個地方加埋入場費為RMB400,而呢幾個自費節目亦都係Wing必定要收到的,以作為她公司的補貼。其中有一位團友唔想去一個地方,問Wing可唔可以唔參加,Wing一口拒絕話就當係強迫,其實我地又無乜所謂,團費平到咁都預左係要比呢D 自費節目!

錢就收完啦,咁我地就去下一站義江緣,義江緣以桂林西北少數民族為主題的大型景區,於這個景區內可以見到中國最神秘的少數民放-白褲瑤,白褲瑤這個民族2000年與世隔絕,感受白褲瑤恒久不變的奇特風俗。白褲瑤是瑤族的一個支系,因男子穿着及膝的白褲而得名。而女性的服飾上衣一前一後兩塊布,很隨意的搭在肩上,而裏面甚麼都不穿,"兩片瑤"就源自於白褲瑤族婦女夏季服飾。瑤族一生只會剪一次髮,就是成年時會前一次頭髮,剪下的頭髮會用來紥成一條辮子盤在他們的髮髻上,瑤族人的髮髻共有三條辮子,一條係成年時前下的頭髮、一條是自己的真髮,而最後一條係平時甩出來的頭髮,他們都會搭起紥成一條辮子放在自己的髮髻上。

遊覽完義江緣之後又去左一個購物景點-絲綢館,唔講真係唔知完來今時今日的蠶繭係可做到蠶蟲吐絲時已經有不同的顏色,這樣可以減低漂染時對環境的污染!起呢間絲綢館我渡過了最難受的時候,因為我地對絲綢無興趣,而我地的行程亦都好悠閒,所以我地被困住起呢間絲綢館最少都有一個鐘,我地都明白團費平係要去呢D購物景點,但係我地又唔係付出唔起參加豪華團,只係佢地今季無開豪華團!

今日最後一個行程係虞山公園 (門票RMB32),這個公園行程亦很輕鬆,這個公園內設有蔣中正的舊居,由於我們擔心會下雨,而這個地方亦沒有甚麼值得參觀的價值,所以我地好快去參觀千年觀音像!

今晚的晚飯係最名貴的一餐,今晚食的是"魚翅海鮮宴",餐內每人包一客妨魚翅,而其他海鮮唔夠新鮮,尤其是個碟炒蟹,而扇貝就細隻到不得了!


拳頭山,另外一面睇係駱駝山
駱駝山,拳頭山另外一面的景觀

象鼻山

象鼻山另外一面可以見到刺蝟山

漓江沿途風景

鷹山

遊覽完漓江上岸的地方

木龍洞
 

茗坊茶藝館品茶

是日午餐地點,今日食特色米粉宴,亦都係桂林出名的食物

大家估下呢個係乜,唔講真係唔會知囉!佢係一個垃圾筒

成隻手咁大的菇菇~佢個名叫龜背菇


呢碗就係成餐最名貴的食物~魚翅 (不過只係妨翅,並唔係真翅,應該係魚翅瓜)

超細粒的扇背,仲細過一個五毫子

馬碲糕好清甜

今日買到的小手信
桂林小食3包RMB10

野生羅漢果RMB10/包

桂花香水RMB5一瓶

沒有留言:

張貼留言