2013年6月24日 星期一

桂林之旅~Day 3

今日有半日會於桂林市中心遊覽,今日第一站係南溪山公園,可能係這兩天已經見到太多的山,所以今日再見到山已經覺得無咁驚嘆。

之後就去參觀靖江王府,靖江王府的地貌係背靠獨秀峰。清朝時靖江王府為廣西貢院,於靖山王府可以感受到中國的歷史發展,我地參觀完這個地方可以考一次科舉,而所謂考科舉都係維繞返今日遊覽時導遊所講解過的內容!而我呢個聽完就唔記得的人當然係亂咁答,呢個科舉考試只有兩分鐘作答,卷好快咁就快了,當我亂咁寫的時候有個兵大哥走埋嚟問我答乜,我好順口咁答佢疊彩山,點知佢好大聲咁鬧我話我無聽書,之後仲指埋比我睇邊度有貓紙,好快就抄晒D答案起份科舉試卷上!之後好快就有兩位團友考中科舉,會場係為大家預備左兩套官服及團友著住影相,雖然時間後短,但感覺都幾特別!

好快又係食午餐的時候,今日個午餐於喜來登享用自助餐,入面酒店見到有宣傳原來自肋午餐係RMB58,又唔係好貴喎,雖然佢D野食唔講得上好味,而且食未又唔夠熱,蒸的點心放得太耐,又乾又硬一D都唔值!

食完午餐之後我地都要離開桂林市中心,再乘車去陽溯,抵達陽漓的第一站係去世外桃源,世外桃源風景都係美不勝收,今日天氣真係好到不得天,烈日當空、藍天白雲,影起相上嚟真係一絕,我地都有乘船遊湖,於船上我睇到的風景又另有翻感覺。雖然天朗氣清到今日為止都仲未睇到湮雨桂林,但唔同天氣又唔同的風貌,各有各好!Wing 真係好細心我知道我鐘意影相,好細心提點我邊到有靚景,仲叫我快D 去影。今日天氣好到Wing 都拎左個電話出嚟影低d 風景,走的時候Wing 都講起桂林好少可以見到藍天風雲的時候,因為桂林大部份的時間都係下雨,所以佢都忍唔住要影低咁靚的風景!

於世外桃源我再一次試過跳民族舞,雖然我唔知個d 族舞係代表乜,但係同大班不相識的人一齊跳一齊唱歌個感覺都幾得意!而且於世外桃源見到兩個小數民族,分別係好好飲酒的侗族、壯族可以親身感受到小數民族的風俗習慣。

為了就一部份的團友去睇show,所以今日五點幾就食晚飯!食完返晒左酒店休息左一陣沖返個涼先至再出去睇show 真係好悠閒,又唔駛又熱又笠咁去睇show。

因為同我地同團有一對來自國內的小情侶,佢地真係一個經典,呢對情侶係嚟香港讀大學,真係估唔到受過高等教育的人,竟然仍然未能擺脫國內根深蒂固的文化!因為呢團係兼價團,所以每餐飯的餸菜都唔多夠食或者會每款都係每人只可以分得一件,但係呢對情侶完全唔埋人地,佢地一夾就一大注,完全唔唸下人地都要食,仲有當人地夾緊餸的時候呢對情侶不斷起度轉枱面個轉盤,為的只是夾更多的餸真係......

今晚又有一個自費節目就係由著名導演張藝謀執導的"印象·劉三姐","印象·劉三姐"係全球首部以真山、真水、實景為背景的歌舞劇,"印象·劉三姐"是一部以廣西桂林陽朔書童山段漓江兩公里水域為舞台,十二座山峰以及天空成背景,咁難得嚟到陽朔唔睇埋"印象·劉三姐"就好像欠缺了一點點,Wing 話每場二千人,平日都唔覺桂林有咁多遊客,但今晚去完睇真係唔到我唔信,真係坐無虛席d 遊客都唔知起邊度走出嚟,我地坐貴賓席官網售價為RMB238,但永安就要收我地RMB250又係用嚟幫補個團費嘛!個show 好精彩睇睇下落左幾點毛毛雨,因為在戶外睇show所以在場所有人即時拆開件雨衣嚟著,好在只係落左一陣無影響我地睇show。劉三姐原本個故事係一個悲劇,劉三姐會用山歌為農民打抱不平,對抗土豪劣紳,被世代傳誦,因為小數民族以一歌定終身,只要對唱男方唱贏女方就要下嫁對方。現今的劉三姐故事已改編為一個完美的結局。

"......劉三姐故事,劉三姐年輕貌美﹐既聰明又懂唱山歌﹐她以美妙的歌聲﹐唱出人民心聲﹐反抗惡勢力的壓迫。她既得人民愛戴﹐卻也深受財主們所痛恨。一次劉三姐為財主所毒害﹐幾乎喪命﹐其後逃到桂林﹐為老漁夫收留。而老漁夫的兒子阿牛也懂唱山歌﹐日夕與劉三姐對唱﹐情愫漸生。劉三姐傳歌的消息一傳開﹐各地民眾即不辭勞苦﹐慕名前來﹐一時間令到山明水秀的桂林熱鬧非常。這時財主莫懷仁﹐心存憂慮﹐務求極力阻止這些山歌傳唱。一日正當村民與劉三姐歡樂對唱之際﹐莫懷仁前來干涉﹐並且命令若再唱山歌﹐村民即不得上山採茶﹐劉三姐不憤﹐遂邀約莫懷仁對歌﹐若然自己輸了便永不再唱。對歌之日﹐莫懷仁邀來眾位文人名士前來相助﹐可是卻全都敗在劉三姐手中﹐於是莫懷仁遂把她捉來﹐囚於府內﹐不惜威迫利誘﹐軟硬兼施﹐可惜三姐堅決不服。此時阿牛與村民趕至﹐以聲東擊西之法﹐把劉三姐救出。莫懷仁乘夜追捕﹐卻失敗而回。劉三姐最後死於虞峰山-位於柳州,因而劉三姐亦係柳州的代表。"

於陽朔所有的酒店都是民營,未有"印象·劉三姐"之前陽朔並沒有酒店,因為陽朔係比較落後鄉村,因為"印象·劉三姐"的出現令整個陽朔都出現改變,酒店於極短的時候建造出來,為的只是接待睇"印象·劉三姐"的大量遊客,當地人將自己的田改建為酒店,如果入住的酒店係有升降機的話,即是代表這家酒店的老闆係比較富裕!

P6246446
P6246472

於靖江王府附近見到這間美容院用緊日本人的早會集訓,於店鋪門外瞓話及增加士氣

於靖江王府對出有一棵超級巨大的樹,雖然唔知道這棵樹的樹齡,但只看的形態就已經讚嘆不已!

龍爪樹,由兩棵

福泉井

靖江王府內的植物全部都有依附著生長的植物,只有空氣好的地方才能有這個現象,只係一牆之隔的街外的桂林植物並沒有這種生長的方式。
正正令人相信這個地方係有靈氣

樹齡超過一百年的桂花樹

中山紀念碑

貢院

中了科舉的兩位團友,好快咁為兩位團友穿上員服,不消一刻就將佢地脫下,為的只係不讓大家有時間用自己的相機影相,希望大家可以買佢地拍攝的相片

中了科舉的兩位團友可以金榜提名,其實都係簽個名上去

是日午餐於喜來登酒店食自助餐,每為RMB58

沿船遊攝到當地區民於河邊洗衫

進入侗寨之前要飲一杯攔路酒

我們被獲邀請一起跳民族舞,我們都係至在參予,感覺好特別

陽朔最出名的啤酒魚

啤酒雞

土豆絲

是晚入住的酒店~維也納酒店,比起於桂林市中心住個間酒店,地方更為乾淨而酒店相對亦比較新,房間亦較大

今晚睇show 的地方
 

沒有留言:

張貼留言