2013年5月8日 星期三

Hello Kitty 假眼睫毛夾

當我要買一隻假眼睫我夾時永遠都係搵唔到,到我心不甘情不願買到一隻的時候,起我眼前就會見到好多唔同款我想搵的睫毛夾。

呢盒Hello Kitty 假眼睫毛夾當我第一眼見到的時候已經好想買,因為眼見支假眼睫毛夾係我一直搵緊個款,不過見價錢咁貴,而我自己已經買了一支,所以遲遲未有出手。

話說有一個無聊的Shopping 藉口所以我就帶左佢返屋企,放工返到屋企即刻試用,嘩!!!呢個夾真係超正,個孤度岩岩我,我以夾得實成輻假眼睫毛之餘,仲可以慢慢地固定輻假眼睫毛,我已經試用左幾次,對比起之前我買呢支,真係超易上手,呢支假眼睫毛夾就連眼頭、眼尾呢d 位都兼顧得好好,真係超好用,$72呢個價錢真係貴左少少,但係對我呢個新手,呢個夾真係值得買!個盒仲可以存放兩對假眼睫毛,計落都幾實用。

沒有留言:

張貼留言