2013年5月27日 星期一

Bourjois Loose Powder

廉價的化妝品牌有幾個品牌我自己係特別喜歡,其中一個係Bourjois,不過Bourjois近呢幾年售價開始越來越貴,所以每年都只會等生日個個月去買野,因為有少少discount。

呢個碎粉其實係上年生日時買,都放左起度幾個月,終於都可以出場,呢盒係我第二盒用的Bourjois loose powder,之前用過個隻碎粉已經停產左,所以今次買了以下的一款質地同效果更勝從前!

碎粉粉質好幼細,肉眼望上去都睇到係好幼滑,上面完全無剔粉,上完碎粉塊面仲好滑而且唔乾,真係好岩我呢個乾精用!碎粉依然都係有淡淡的花香,碎粉本身係好透薄,就算上多了都唔會有厚重的感覺。今次我買了01 peach,個顏色偏白了少少....

我自己就唔係好鐘意佢個盒的設計,因為好難用掃拎D 碎粉嚟用,我自己就會將成盒粉倒入我個anna sui 靚靚碎粉盒度,因為anna sui 個packing 本身係有一個好幼細的網,如果用掃嚟拎碎粉係超方便。

盒碎粉的份量比起一般碎粉為多一盒有32G,平時用開的品牌多數都係得25G,至於價錢方面係$168,真係平價碎粉的首選!





沒有留言:

張貼留言