2013年5月3日 星期五

濕平的藉口

每年總有幾日唔記得化妝就行出街,講出嚟都覺得係一個笑話,我每日都化個全妝先至出街,何解會唔記得化妝呢?

咪就係因為我之前去學左化妝,呢個仲笑話,我學完化妝之後,個人比較崇尚自然,加上我皮膚的膚質都唔差,所以連粉底都唔搽,就襯住呢個機會比皮膚好好休息一下。

因為對眼唔夠精靈同埋我自己係無眉道姑,所以就算唔搽粉底我都會畫返條眼線及眉!

唔搽粉底已經為持左個幾月,so far 都OK只係有少少暗瘡印呢個我自己係接受到的,如是者我每日只係畫完眼線及眉就出門口真係慳返好多時間。

每次唔記得化妝都係因為我老豆起我後面不停講野,顧住答佢又係唔記得畫每日最重要的一環!

今日搭車返工時見到有一個人好犀利,佢可以用左手畫左眼、右手畫右眼,雖然佢晝到對眼好嚇人,但我好佩服佢左手畫左眼、右手畫右眼呢個技巧!!!

起我不斷望住佢個對好驚嚇的眼時,我先至唸起我自己今日唔記得晝眼線,個心即時好唔舒服,無法我本來係一個唔化妝唔會出街的人,到我習慣左唔搽粉底,我都堅持要有條眼線,連最後防線都忘記了,真係好唔舒服。加上我身上並沒有帶備化妝品,所以有少少荒張!

lunch time 即時去sasa 入返貨,同埋亦都係一個好好的機會比我買之前我想買的眼線夜!

因為之前學完化妝,所以好想買一支假眼睫毛夾,次次都係咁,想買的時候點搵都搵唔到,到搵無可搵侷住買左一支之後就見有好多唔同款出現,以下hello kitty 呢款其實係上次星期已經見到不過見佢都幾貴,所以唔捨得買,但我用過之前自己買個支假眼睫毛夾又唔係咁好用,眼前呢支睇落真係好好,個濶度又合適,所以今日又忍唔住帶埋佢返屋企!

另外,無意間又見到一個盒仔,個size 好岩用嚟存放假眼睫毛,之前又係搵極都搵唔到今次見到見佢又唔係十分貴只係$12,所以就買埋佢啦!

沒有留言:

張貼留言