2013年5月12日 星期日

5th blood donation

不經不覺又到可以捐血的時候,由第三次捐紅開始我捐血的過程變得好順利,每次都能於十分鐘內完成整個過程,因為我唔打麻醉針,所以咭針痛唔痛真係好睇紅十字會D 職員的手勢好唔好!

今日本來諗住去左填完表之後去食野,食完之後先至再上返去捐血唸住可以唔駛等,點知今日食完野之後再上返去要重新拎飛等,今次個如意算盤打唔響!捐血成個過程大概係要兩個鐘,對於分秒必爭的我真係好奢侈。

幾個月無去捐血,今次再去又有少少野唔同左,今次去到係會驗左血紅素先,之後先至再入房見姑娘探熱,姑娘一見到我份表就話你個數好靚 12.8 (指我個血紅素),佢話好多女仔都底於11,而底於11即係貧血,或者其他因素...感恩主賜我健康的身體!

紅十字會現在正進行推廣,凡於六個月內再進行捐血可以獲得一個為期16日的口服鐵質補充劑,目的為我補充返因捐血而流失的鐵質!

今次吉手指吉到我瘀左添......

沒有留言:

張貼留言