2013年5月23日 星期四

Free makeup product

因為見到一個朋友搽左一隻金金綠綠色的眼影,第一眼見到已經好鐘意,不過又唔好意思問人地係用邊個牌子,於是我又四出咁搵緊一隻類似的顏色,試嚟試去都搵唔到我想見到個隻色,試左好唔同品牌,我覺得最接近我想要的顏色就係PUPA 礦物眼影(乾濕兩用),呢個牌子係SASA的開架品牌,佢價錢一D 都唔平,一個眼影都要$118,如果雙色眼影嚟講佢都叫幾貴!

之後再行行下比我見到一支豹紋粉紅色柄的遮瑕掃,見佢$15又唔係十分貴所以買左返屋企試下佢好唔好用!

上次去SASA 買香水有幾蚊 SASA CASH $ 加上就快到期,但原來唔可以只係扣SASA CASH $,一定要同埋其他的CASH $一齊扣,就係咁我今次的扣物又變左便費,突然間我覺得自己好大駛,年頭的時候因為CASH $ 就快到期所以我一次過換左好多現金券,搞到自己負左差唔多$100 cash dollars 比銀行,事隔都唔夠3個月我還左個$100 cash dollars 比銀行之餘,我今次購物仲要係免費都不特止,我仲有幾十蚊cash dollars 剩....再咁買野落去我唸我好快要瞓街啦!!!

沒有留言:

張貼留言