2013年5月13日 星期一

涼拌青瓜

近來睇得肥媽的節目,又令我想入廚,今次試下整涼拌青瓜先,記得好耐之前我都整過一款跟亞蘇學的涼拌青瓜,不過今次調味汁再經我調配過味道更加出色!

青瓜要用刀拍散 (可以令青瓜更易出味,如果唔想D青瓜醉彈到四圍都係,可以將青瓜放入保鮮袋內才拍)。拍散青瓜後可以放鹽醃青瓜,將青瓜的水份逼出 (令青瓜更加爽口),醃大約三十分鐘。

用鹽醃青瓜的同時,可以開始整蒜蓉,平時我自己鐘意磨蓉,不過磨蓉後就沒有了蒜頭的口感,所以我今次都係用刀切碎,起整完蒜蓉的同時,用鹽醃青瓜的時間又差唔多夠啦,將青瓜水倒去,再放入調味汁醃三十分鐘,一碟美味可口的涼拌小色就完成了,可以放入雪櫃入雪凍食又得,就咁食又得!

材料:青瓜
調味汁料:鎮江醋、蒜蓉、魚露、糖、麻油、酒、辣椒

後記:表面有刺的表瓜比起平滑的更加爽口

沒有留言:

張貼留言