2013年5月18日 星期六

亮麗睫毛 A2

今日要出席Freddy的婚宴,所以有一個扮靚靚的藉口,今日化妝兩個月前上化妝堂時學妝容,經過我自己少少的改動,眼睫毛我已經掌握到點黏,只係雙眼皮就仲有少少進步空間,因為我右眼實在係太難搞,好在我預左兩個鐘的時間化妝,咁先至可以修補一下失敗的部份,好在最後都能順利化出一個大眼妝。

之前因為要練習所以我買了一隻比較平的假眼睫毛來用,見好多人都係亮麗同公主李都係差唔多,而價錢就平好多,所以我就買左亮麗 ( $65/10對) 用來練習,其實我本來係想買A5個款,唔知最後點解帶左A2 (前短後長款) 返屋企,返到屋企先至睇到A2係透明梗,而透明梗部份就係魚絲,其實都幾驚吉眼,今日用左一日完全無吉眼,不過個假眼睫我實在係太重 (用公主李做對比),所以戴起上嚟就唔係好舒服,加上條透明梗做起熱身上嚟係屈唔到我想要的眼形,變左貼上眼時就好難就返個位貼!下次要買返A5棉梗再試下個效果至得!

沒有留言:

張貼留言