2013年5月17日 星期五

香港園藝館~花友探訪發叔花場

之前參加了香港園藝館的探訪發叔花場,天公造美,今日天氣好好我們沿途大致都天氣放睛,我們約定了十一點半於粉嶺集合,之後就去蓬瀛仙館享用齋宴,齋菜十分之美味而且價錢相宜,一圍枱都只係$580,仲有成十款餸菜,因為同其餘的花友唔係太熟所以唔係咁方便叫佢地比我影左食物先至再食,食物相只係影得少少咋!

食飽飽之後,我地就分批搭的士入去發叔花場參觀!入到去太約一點半,今次花場入面好多花花都已經開晒,所以揀花時係會比較容易,但係我再入到去就無左之前個份喜悅,或者係去得太多次,因為之前有三盤花爛心所以今次主要的目的係買返三盤花補數!

今次我買左一盤石斛蘭$100,因為唔係好識種,等我試驗到可以令佢再生的方法我先至再種其他品種。其餘的兩盤係491 & 443 (各$40)

買完花之後我就離開花場,等左好耐小巴,可能之前落過雨所以蚊比較多,其間不斷有隻大蚊不斷飛來我身邊,本來已經搽了驅蚊的我,成日以為只係搽少少就可以敵攩所有的蚊,原來唔係家,蚊係好討厭香茅味,但係無搽到驅蚊用品的地方隻蚊就係咁飛埋去咬,於是我把心一環,拎支驅蚊搽晒所有皮膚外靈的地方,原來咁先至有效,好可惜的係手掌面已經失守...之後我拎左支驅蚊搖來搖去,隻蚊真係唔係再飛過嚟,如果無帶驅蚊液我兩條手真無得剩!



呢個係啡掌,起現場睇到佢的顏色係暗紅色,但係有幾塊葉真係啡色的,本來都想帶一盤返屋企,不過發叔話啡掌唔適合水種,加上佢都好太盤所以最後都係放棄左!

鳳仙

唔好睇少呢盤得幾塊葉的花,佢價值$1X,XXX,聽到個價錢真係有點而嚇親!

491 Ma's Prince Froggie

443 Rob's Outer Orbit

沒有留言:

張貼留言