2011年8月18日 星期四

Stocktake at btq

終於都輪到我要落鋪stocktake,今次係我起香港第一次落鋪,我都係第一次去到一間零售的店鋪係會開住門做住生意咁點貨,為了就係唔可以影響做生意,同時亦都唔可以要店鋪同事提早返工。
其實公司一路都無講過落鋪點貨個衣著係點,我初時都係唸住著T+短褲,點貨喎好似好辛苦咁,當然係要著得舒服D。尋日講開點貨,我見到有個同事落去點貨著到好整齊 (恤衫、西褲咁啦!),咁我就好驚訝咁問,我話吓點貨駛唔駛著到整齊好似返工咁呀!跟住我ar 姐就答,乜你地唔知落去鋪點貨係要著到好靚咁落去,唔可以影衰公司高貴的品牌,而其中一個品牌要求仲高一定要著高跟鞋,如果唔係實比brand d 人鬧。仲唸住可以hea 住咁去點貨,完來係唔可以!
今日仲要特登返到公司拎晒stocktake 文件,然後要等間鋪開左門再打電話落去同shop manager 約時間,公司點親貨都係全點,我仲要一個人點兩間鋪。d 同事話應該好快點完因為公司d 貨貴,鋪唔會有好多存貨!
因為係第一次自己一個人去點,所以完全無經驗,我係完全無叫同事簽返張court sheet 比我,吸收左今次的教瞓,下次應該唔會再出錯了!
如果唔係要落去點貨,我唸我這生都唔會行過入去這類型的店鋪,亦都無機會可以見到一D咁貴的錶。這些經驗實在難得...
點貨期間有人客人購物,而這些客人係名人二代,唔怪得知公司要求員工到店鋪要穿著得整齊!原來係有佢的原因。

沒有留言:

張貼留言