2011年8月12日 星期五

Pekkle Cutter

終於都買到把pekkle cutter,今次應該係pekkle第一次出cutter,cutter 呢d款大路的文具又唔知點解一直都無出過,反而個d 水樽一年就出了最少6款,真係估佢唔到,照計文具的消耗量應該會係大d,而文具呢d 產品應該個需求會比水樽來得大,希望sanrio 認真考慮出多d 實用d 的產品啦!
去了征服不下數十次,次次去到唔係呢樣賣晒就個樣無貨,真係激死人啦,今日去度只係可以買到幾星期前出個d 產品,你話係咪好嬲,尋日先至起fb 話有新貨,今日去到就話賣晒,有陣時真係嬲嬲地起sanrio 買算鬼數。起碼即時有新貨,加上成日咁搭車出去車費都蝕埋!
今次出的這把cutter 唔講得上係d 咩特別造型,我又唔覺得佢特別靚,反正又平平地只係$10一把,所以我就買住兩把先,但求有pekkle 份的用品我都希望可以日日陪伴著我的工作。
因為唔知第日仲會唔會再出,如果再出我今次大量入貨咁咪會好似之前咁比d 舊貨扎死晒!所以小小地買住兩把先!
今日好大膽問左個店員可唔可以上去新店的二樓參觀,原來二樓係可以上去,但係我一路行上去,後面就會有一個店員跟住我尾,呢種感覺一d 都唔好受,好似我會上去偷佢d野咁,所以我以後都唔會再去二樓睇野,二樓主要係放麵包超人及一d 舊貨,不上去參觀亦不覺可惜,費是比人地當我係賊仔

沒有留言:

張貼留言