2011年8月26日 星期五

Dr. Swiss~BB Skin Deep Moist Serum

自從萬寧引入了很多不同品牌的護膚品後,我就多了一個shopping 地方,因為各大品牌大多是於萬寧上架,我自己購物最唔鐘意就係有人起度阻住晒,所以萬寧這個地方真係非常之適合我。

之前見Dr. Swiss 這個品牌大減價,現在物非漲乜都價過人,難得有大減價我都唔理得咁多,好唔好用都買左返屋企先至算。就係咁我就揀了BB Skin Deep Moist Serum。個盒上面的字句講到好誇張,甚麼逆轉肌齡真係唔覺囉!

或都係我皮膚太乾啦,我真係感覺唔到24小時保濕鎖水效果。這個serum的質地似一d 比較稀的面霜咁,好容易推開及吸收,一瓶只係得14.80ml,容量之少計起上嚟都幾貴下,對我來講效果唔係十份明顯,回購指數係0...
 

沒有留言:

張貼留言