2011年8月20日 星期六

奇趣餅家~公仔餅

今日去買完花順道去花園街,因為臨近中秋,電視的中秋廣告一浪接一浪,就係咁就提醒了我,又係時候可以食到公仔餅。所以今日就順道去買埋,舊式餅鋪我自己就最意食位於花園街的奇趣餅家,日日新鮮出爐,味道又正中。
點解我會識公仔餅這個食品,完全係因為一位舊同事,起我年少無知時請過我食,我仲記得個時個同事住大埔,佢話起佢屋企D 餅鋪賣只係$1/件,時至今日物價飛漲,今日我買的3件公仔餅已經要$10。
公仔餅係D 乜嚟?其實係造月餅皮用的材料,以前的餅店會將造完月餅用剩的月餅皮材料,用月餅模印成豬、金魚、佛等的形狀,但不放任何的餡料。亦都有餅店會將豬形圖案的公仔餅放入一個好似舊式花藍的籠內,所以又稱豬籠餅。豬籠餅可以於奇華買到但係價錢就比較貴。

沒有留言:

張貼留言