2011年8月19日 星期五

Pekkle Caculator

期待以久的pekkle 計數機終於都已經出左啦,我一直都好想擁有一部sanrio 出品的pekkle計數機,因為我每天的工作都離不開計數,所以有一部靚靚計數機理應會令工更加開心,當我見買了中pekkle 計數機回家打開個盒,真係靚到唔捨得用佢。

見部計數機咁靚我起度唸好唔好買多一部,因為一部都係 $89,又唔係好貴,唸下唸下...最後都係唔買啦...點解?咪就係因為我去左呢間公司工作,真係好難說服自己放一部咁唔尊業的計數機起張枱度,平時見到d 文具單,見d 同事明明訂一部平的計數機,admin 係都要同佢地訂返一部casio 貴版計數機。

雖然今次pekkle 計數機起功能上都係好滿意,而且顯示屏的斜度亦都係我用過咁多款計數機之中最合我心意,計數機的顏色以粉藍及粉黃為主,睇落去顏色好柔和,越睇越靚。奈何工作上點都須要配合一下自己的身份,最後唯有放棄...

計數機內附的詳細說明書,話時話我用咁耐計數機都未睇過份說明書...

沒有留言:

張貼留言