2011年8月20日 星期六

6th times visit uncle Fat's garden

工作上遇到不公平的對待,心情極度的低落,點解一定係有能者要做多D呢?係唔係應該公平D 呢?大家都有出糧,係咪應該做好自己的本份呢?唔係自己做唔晒就可以留比其他同事做,大家都係得咁多時間用,難道我一日真係有48小時咩?

因為工作實在太唔開心,所以又要做一D可以令到自己開心的事情啦!種花係一件最能令我開心的事情,因為每日可以慢慢睇住植物的生長亦都係一件樂事。

今日天氣放晴而且十分之炎熱,真係熱鬼死我啦!我帶住之前開唔到個盤S516+去發叔度換過第二盤,途中都好怕太熱的天氣會熱死盤盤栽,好在最後有驚無險咁將盤花帶返比發叔。發叔本來話唔須要我將盤S516+帶返去比佢,佢話送左比我,因為我實在無咁多空間去放咁多花,所以我最後都帶左佢去比返發叔。

一入度去就比返盤S516+發叔,之後發叔就即刻去拎返盤開到花的比我,仲比個花冧我睇真係開到先至比我。

可能今日太熱,所以無乜人入去發叔到,我可以四圍行去揀花,本來都係想去帶走S712+,同這盤花真係有緣,今日睇都無睇個牌,我一拎起就問發叔係咪S712+,就係咁我就揀好了我的第一盤花。

之後四圍行,見到起中間個幾排有好多盤505,於是我好奇咁問發叔做乜咁多盤505,D 花開左係咪好靚,發叔話我見到相實鐘意,其實我都幾鐘意佢D 葉的紋理,所以我又帶埋佢走。

我臨走時發叔又介紹左一盤花比我S615+,我只係睇相就已經好想帶佢返屋企,但係發叔只係得幾盤花苗,發叔本來叫我下次再來買,因為佢都係剛剛購入這個品種,如果我現在買會好貴,但我實在愛不惜手,所以好想帶埋佢走。本來只係想帶兩盤走,又係人生交叉點,3揀2要邊盤好呢?發叔話帶走S712+啦,這個品種較新同埋正在開花,咁即係得返505可以放棄,之後發叔話505 都係$40,帶埋佢走啦!其實都唔係錢的問題而係地方,發叔當然知道啦,佢只係想作弄我。最後3盤都帶走左,而最貴個盤係S615+  $300;S712+  $150。

今日又向發叔請教,為何8號的葉越生越細塊,終於都發現完來之前發叔話定期用洗潔精開水淋花,唔係淋係用噴壺噴葉面及盤底,因為我係淋所以泥土中的鹼性較高,令到葉越來越細,發叔叫我換過D泥再過多一排就無問題。


S615+ Rasberry Halo Sport


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 

S712+,佢開的顏色係淺紫色,這隻紫色真係好靚!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

505 Rob's Delicious

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

這盤花係發叔換比我的S516+

沒有留言:

張貼留言