2011年8月7日 星期日

Bourjois Liner Clubbing

已經用過幾枝Bourjois 的眼線液,對這個品牌越來越有好感,今次用的係Bourjois Liner Clubbing畫了超個12小時都完全沒有溶,最適合我這個唔帶化妝品出街的人。
這個眼線液個掃頭我自己就唔係咁喜歡,因為我係內雙眼皮,所以條眼線要畫得比較粗,而這個掃頭實在係太幼,幼到係我不能接受,因為朝早必定係好趕時間出門口,當我用這個產品時都花費了好多時間,雖然持久度真係好好,但用晒之後我都係會買返之前用開個隻Bourjois Liner Glitter Fizz, 同樣地係唔易溶但係個掃頭就大好多,不過就無乜顏色可以選擇!

沒有留言:

張貼留言