2009年12月19日 星期六

Barielle Total Foot Care Cream

記得早陣子風靡香港的牛乳之足膜,聲稱可去死皮、腳枕,令皮膚變滑
而我亦掙扎了後長時間想過買回來一試,試試是否真的如廣告一樣可以去掉厚繭
但礙於它實在太化學及太神奇,所以一直都不敢試用
就連我的好友於牛乳之足膜推出不久,就打來問我用後感
真係失禮,連我朋友都唔相信我無買回來試,只因它太神奇而令我卻步
後來,消委會亦出報告指牛乳之足膜水楊酸成份過高
或有機會灼傷皮膚、引起紅腫等‧‧‧‧‧‧
其實腳步護理一向都係被人們忽視
我自己平時只係塗一陣厚厚的lotion於腳底作護理
其實作用並不是太大,因為body lotion 並不能改善腳底的粗糙、腳枕、死皮
最近於joyce beauty 發現了Barielle 這個品牌
之前一直都係用body lotion 搽腳底,其實效果就真係唔係好明顯
我自己係第一次買專為腳部而切的護理產品
Barielle Total Foot Care Cream令我一試難忘
第一次用已即時見到效果,腳底的死皮即時軟了
Barielle Total Foot Care Cream 針對足底硬死皮、乾燥龜裂。令雙足潤滑柔軟,其防敏配方,完全不含坊間類似產的的代學脫皮、酸性或樟腦成份。
個cream $240 其實都幾大瓶 (香港比起美國賣得貴,但因香港已有代理商,所以不會再ship 過來香港)
用了已一個星期,腳部皮膚滑、柔軟了不少。而厚枕、死皮等亦大大改善,真係得到一個意想不到的效果。這個產品絕對值得推介,於屈臣氏亦有細size 賣,大家不妨買來一試

沒有留言:

張貼留言