2009年12月5日 星期六

Pekkle 休閒運動服

其實早幾日已經帶左呢套運動服返屋企奈何無乜時間寫blog
今次都係求其影左兩張衫上的圖案
今次要讚一讚吹水怪的服務態度
話說我經常都會路過旺角,自不然旺角會成會我取貨的地點
奈何今個月每晚都要返學,而上課地點亦於銅鑼灣 / 灣仔區
唸住都要等到月中先至可以攞到
但我又想早d 攞,所以打比吹水怪試下問可唔可以起銅鑼灣取貨
初時唸住都未必得,因為我起旺角訂,點知吹水怪話幫我打去銅鑼灣講聲我會到取
就係咁我就上堂之前順便去帶埋佢走
咁岩我去到銅鑼灣征服世界又見到小草,於是我又膽粗粗咁叫左小草一聲...
仲同小草好開心咁起門口傾左幾句添
今次只買了粉藍色,之後睇到雪藍個blog,見到著住灰色個model 比起粉藍色仲靚
所以我叫左我個鴨友幫我去買
但買左又點呢,我都係要等到月中之後先至可以攞到....


沒有留言:

張貼留言