2009年12月9日 星期三

Pekkle 暖手包

今日去左新蒲崗考試,呢個鬼地方我次次都唔識路去
唯有搭的士啦,個司機好明顯兜我路真係呢...有乜理由由我屋企去新蒲崗要$47....見佢年事己高加上又唔係成日要搭的士所以算數
每次走的時候都唔知自己會行左去邊
今日好好彩地行到去一個巴士站,望下有無巴士可以去到旺角
望左幾部巴士都無部可以去到旺角真係失望,因為唔知再可以行去邊去搭車
同時亦唔知可以起邊到截到的士
起呢個時候竟然有部旺角小巴停起我前面,仲要只係得一個位,感恩!
去到旺角當然要去吹水怪到買早幾日出個個水樽啦
點知個暖手包都出埋lu,唔駛等到出年夏天已經到手
由於呢d暖手包對我來講無乜作為,加上又無乜驚喜所以只係買左一個咋!








沒有留言:

張貼留言