2009年12月22日 星期二

Christmas party 2009 @ agnes b

2008年受金融海嘯的沖擊,公司cut 左少部份的benefit,其中就是x'mas party 的資助
由上年開始都係由亞哥讚肋食物,至於禮物呢就係由亞姐讚助
適逢上年個x'mas party 個搞手走左,今年個x'mas party 個搞手變左係同我fd d 的同事
佢乜都走過離問下我,基於我性格內向,我真係唔識得做呢d野
但佢問我,我一定會幫佢囉!首先係幫佢整一個有靚靚圖案做backgroud 的e-mail
跟住都係唸買咩禮物做抽獎,由於budget 有限,只係得$2,000,所以都幾難唸
吸收左上年的極大迴響,其實都感覺到搞手的壓力,又怕各位同事的不滿
其實真係好難去滿足大家,我建議draft 左個禮物list 出離比大家投票可惜最後都無
今年我自己有份唸買咩禮物
我自己係一個實際型ge 人,自不然會偏向買一些實際,又適合大家使用的禮物啦!
今年買左的兩份禮物分別係osim 肩頸按摩師 & agnes b 朱古力連usb,仲有一份三獎係買OSIM 送的$300現金券
由後我有幸抽到一份我心議的agnes b 朱古力連usb ,其實呢份禮物好唔抵
只係得三粒朱古力連一雙usb 手指就要$668 (好在公司高層有8折咭,折左$535)
至於osim 肩頸按摩師,原先我地以為係電視機賣廣告個隻(oto 泵泵鬆)原來搞錯左
基於budget 有限,又同亞姐講左會買osim ,所以最後都買左osim 放棄左oto
經過一輪開心的大抽獎,大家對呢份大獎osim 肩頸按摩師都好鐘意,因為實用,而且大家都識合使用。最後搞手問左中獎同事借左呢條肩頸按摩師出嚟供大家試用。所以我都好開心!
最後於x'mas party 當天,公司出了e-mail 今年會有返讚助同埋會送一袋少禮物比我地
但係我地個dept 於今天舉行x'mas party ,所以大家都概嘆,早d 講咁咪可以買多d禮物囉!
最後我地都將公司的讚助d 錢拎晒出離抽,最後由公司高層抽中,佢地抽中咪又係我地班細ge 得益,邊會比佢地安樂袋袋,我地約左出年用佢地抽中的cash去食左去






成份禮物最值錢就係呢隻2G USB,其實佢都幾易刮花,所以暫時仲未捨得用佢

沒有留言:

張貼留言