2009年12月20日 星期日

salesgirl @2009 X'mas - Day 2

今日係第二日落鋪,今日要去的地點係TST,但係要9:30am到店鋪
我又係個鬧鐘不斷響,我不斷按停佢,個鬧鐘不斷重鬧
最後望下個鐘大鑊已經8:45am即刻仆起身,刷牙洗面,執執個樣但己經9:00lu
吸收左昨天搭的士的經驗,我怕落到去的士站無車所以換完衫9:10am 左右就出門口
點知落屋企樓下見到有部小巴等住我上喎
對腳又唔受個腦控制咁上左部小巴
記得起尖沙咀下車已9:25am 於是唯有急急腳咁行去間鋪
點知一入間鋪個門口就見到有兩個高層己經開始執緊貨 (我無check 過邊個會同我一齊起呢間鋪,我只係知道自己去邊就算數,但係知道對我作用都不大,我係起唔度身家啦!)
唉!唯有行埋去同佢地打個招呼,我相信我搭入間鋪我係未遲到o家
今日起童裝部分配的工作好簡單,今朝只有我 & in charge 睇住個童裝部,個in charge 同我講好在有我地班office 同事落離幫手,我答佢其實我地都係一d 無乜作為ge 人,起度只會阻頭阻勢,我又唔識幫你地賣衫,最多都係幫客人搵衫,客人問的問題我地又唔識得答,都係要問返你地,點會幫到手喎!點知個in charge 答我:我都明你地係office 人唔識sales 客人,但有我地起度好好多,起碼多個人招呼客人,同埋佢地入倉攞貨都安心d 喎。
今日d時間好似過得特別慢,望極隻錶都係十一點幾,真係好辛苦,經過昨天辛勞的工作,已經腰酸背痛,對腳攰到苦不堪言,今日全天的工作只係負責賣衫,無執貨或者fill 貨做。我見到d 外國人會好主動去招呼佢地,因為佢地好nice,相反國內客人我唔係太想去招呼佢地,唔係我歧視佢地,係我普通話講得唔係咁好姐!其實國內的遊客都好有禮貌家!
幾經辛苦終於都捱到放飯,呢間鋪都幾好大約1:30pm 就放飯,或者係有個高層起到啩!可能大家都好攰,一個鐘的食飯時間好快就完,大家都慨嘆點解呢一個鐘過得咁快,又係時候起程返店鋪工作。
食完飯返到去店鋪,in charge 話要搵人去佐敦攞貨,我聽到之後對眼又發光啦,我即刻同in charge 講等我去,點知今次又係去兩個地方,個同事安排左我先去北京道拎貨,今次拎貨又比左一個好難得的經驗我囉!!!
我從來都無唸過要攬住咁大袋衫起條街度行囉,好樣衰呀!係一個超大的透明膠袋,裝住幾件好大件的衫,個同事比呢袋衫我攞走時,我話吓唔要我咁行出去呀!(因為我見過呢個同事幾次,我咪同人地扮熟囉) 同事答我如果要用公司d 靚靚膠袋要分好多袋好難攞,咁我唯有死死地氣,火速咁將袋衫拎返我去tst 鋪。然後,又可以再去佐敦鋪勁開心,咁又打發左我成個鐘的時間!
來來回回返到去TST鋪已經5點啦,個同事安排左一份優差過我,係去後倉入會員資料,我本來唸住慢慢入,入到6:30等店長安排放工,點知呢份優差隨著客人增多,我又要出返去招呼客人,我唯有盼望住D 人客整亂晒D 衫等我多D 世藝。點知真係有個客人為左買兩件衫攤開左我十幾件衫放起將抬度,咁我咪好努力咁摺返好去,起呢個時候比個細路寸我添,個細路指住佢著緊件衫同我講:摺埋我呢件,我再望下佢,我以為佢試緊我地公司d 衫,然後佢話我尋日買,真係呢
我由5:40pm 開始望錶自己心裏起度倒數,希望快d夠鐘,呢間鋪d 同事真係好好,搭到正就放人!咁我就緊係好開心咁,叫埋另外一個企起老遠的高層快d 除名牌走人啦!

沒有留言:

張貼留言