2012年12月23日 星期日

Pekkle~mug

今日為左買呢隻杯特登走左去吉之島一轉,因為屋企及返工地點都唔會有呢類精品賣,而征服世界亦都售完,見佢咁靚我咪唯有死死地氣、千山萬水咁去帶佢返屋企囉!

我已經好多年都無去過吉之島啦!應該係由我轉左工之後我就無再去過,其實吉之島賣內的商店好多大型的商場都有,所以去唔去吉之島買野都無所謂,不過為左呢隻杯,我無得揀。

反正都去到當然要走返一轉啦,pekkle 只係我起地個圈子好紅,今日見到好多pekkle 賣剩庶減價,減幅都幾大,不過我無買,因為我實在太多pekkle 都唔知點樣先至可以用得晒佢地,唔通真係要等我百年歸老時陪我一起走?

唔可以咁樣,我一定要將用得的都用左去,所以唔可以再買咁多,一件就夠啦,最令我頭痛的是杯,我已經儲落左好多款pekkle 杯,但係一隻杯用十年都唔會爛,咁我個幾十個杯點算呢?有無人可以教下我呀?

今次見個pekkle 杯顏色好鮮明,個設計又特別,我自己其實已經偏向鐘意用一隻容量比較大的杯,因為我返工好少行去斟水,所以一隻大杯可以確保我每日都飲到較多的水嘛,行嚟行去斟水你話幾鬼麻煩呢!去到吉之島我唸左好耐買唔買呢隻杯好,因為隻杯個容量唔算十分多,唔算十分符合我的要求,唸左一陣隻杯都係$89,加上一場嚟到,而且我真係好鐘意,所以咪又係死死地氣帶埋佢返屋企囉!

沒有留言:

張貼留言